• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5370 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۶ آذر

مهدي تاج بالاخره در مورد جام جهاني حرف زد

از نتايج خرسند نيستيم!

به گزارش «اعتماد» و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مهدي تاج، در مراسم معارفه رييس مركز ملي فوتبال خطاب به حاضرين، اظهار داشت: خوشحالم از اينكه امروز در جمع شما همكاران و عزيزان هستم. اين نشست به دليل اهميت توسعه فوتبال و مركز ملي فوتبال تشكيل شده كه بايد با يك برنامه‌ريزي دقيق پيش رويم. يكي از مطالبي كه مهم مي‌باشد و در ذهنم بود اين است كه ساختمان جديد اداري فدراسيون فوتبال بايد به زودي راه‌اندازي شود.
وي ادامه داد: زماني كه انتخابات تمام شد، درگير رقابت‌هاي جام جهاني شديم و عمده وقت‌مان براي بحث پشتيباني تيم ملي بود. تلاش كرديم كه بهترين اتفاق در قطر رخ دهد و تيم ملي در بهترين وضعيت در رقابت‌هاي جام جهاني حضور داشته باشد. من تجربه سه دوره حضور در جام جهاني را داشته و هر بار تجربه‌اي متفاوت‌تر را كسب كردم. به هر جهت تيم ملي ايران تا آخرين دقايق شانس صعود به دور بعدي را داشت و مجموعه فدراسيون از اينكه نتوانستيم به دور بعدي صعود كنيم، خرسند نيست.
رييس فدراسيون فوتبال در ادامه خطاب به حاضرين در نشست گفت: بحث ساختمان فدراسيون فوتبال كه جزو اولويت‌هاي اول ما است، بايد به جديت پيگيري و به نتيجه برسد. بحث VAR تكليفش مشخص شد و پروژه اجرايي شدن اين طرح كليد خورد. اگر VAR را اجرايي نكنيم تمام داوران‌مان حذف خواهند شد. ضمن اينكه دستورالعمل اين موضوع از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا ابلاغ شده كه اگر VAR نداشته باشيم هيچ داور مشخصي در رقابت‌هاي آسيايي و مسابقات پيش رو كه در آسيا برگزار مي‌شود، نخواهيم داشت و اين چيزي نيست كه در شأن ما باشد.پس بايد هر چه سريع‌تر دست به كار شويم و اين طرح را اجرايي كنيم.
تاج در ادامه اظهار كرد: بحث زيربنايي و ساخت و ساز يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي ماست. زمين كمپ تيم ملي در زمان صفايي‌فراهاني و با پيگيري او به فدراسيون تحويل شده و در زمان دادكان و كفاشيان و سپس بنده تكميل شده و توسعه آن هدف مهم اين فدراسيون است. چرا كه فوتبال ايستا نيست و مجموعه گسترده‌اي براي كشور پهناوري مانند ايران نياز است كه مجموعه كامل و با زيرساخت‌ها و امكانات ويژه و پيشرفته داشته باشد. بايد به سرعت اقدامات اجرايي را آغاز كنيم تا در بحث زيربنايي و ساخت و ساز به وضعيت ايده‌آل برسيم و اين كمپ را گسترش بدهيم. وي افزود: تكميل ساختمان كوثر (اختصاصي براي بانوان) هم بايد زودتر در دست اقدام قرار گيرد. پيشرفت اين پروژه مهم تا هشتاد درصد تخمين زده شده و بايد هر چه زودتر با رفع موارد باقيمانده، اين ساختمان را تجهيز كرده تا تيم‌هاي ملي بانوان از آن به بهترين نحو ممكن استفاده كنند. رييس فدراسيون فوتبال تاكيد كرد اولويت اصلي و بعدي هم به اميد خدا طراحي و ايجاد ساختمان جديد اداري فدراسيون است كه بايد هر چه زودتر اقدامات اين امر را فراهم كنيم. كلنگ اين زمين با حضور اينفانتينو و شيخ سلمان زده شد. متاسفانه وقفه‌اي دو ساله در ساخت اين مجموعه ايجاد شده اما اكنون همه بخش‌ها مكلف هستند تا در مسير ساختن و افتتاح اين پروژه گام بردارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون