• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5370 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۶ آذر

ممبيني دبير‌كل فدراسيون فوتبال شد

مراسم توديع و معارفه دبير كل فدراسيون فوتبال بعدازظهر ديروز با حضور رييس فدراسيون فوتبال برگزار شد. به گزارش ايسنا، مراسم توديع و معارفه دبيركل فدراسيون با حضور مهدي تاج، مهدي محمدنبي، هدايت ممبيني، داود پرهيزكاري و جمعي از روسا و پرسنل فدراسيون فوتبال بعدازظهر ديروز (سه‌شنبه ۱۵ آذرماه) در سالن اجتماعات روابط عمومي فدراسيون فوتبال برگزار شد.
هدايت ممبيني در ابتدا گفت: از رييس فدراسيون و اعضاي هيات‌رييسه كه اين وظيفه سنگين را به من سپردند تشكر مي‌كنم. همچنين جا دارد به پرهيزكاري و همكارانش بابت تمام زحماتي كه در اين سه ماه كشيده‌اند، خدا قوت بگويم.
وي اضافه كرد: بزرگ‌ترين رويداد جهاني فوتبال در حال برگزاري است و فارغ از تصويري كه از طريق تلويزيون قابل رويت است، نيروهاي متعدد پشتيباني، اداري و اجرايي مشغول برنامه‌ريزي و اجراي دقيق شرح وظايف هستند. فدراسيون فوتبال نيز در مقياس كوچك‌تر در داخل كشورمان در حال پيگيري برگزاري مسابقات، ساماندهي تيم‌هاي ملي، هماهنگي و برنامه‌ريزي در سيستم اداري است. شايد دور از دسترس نباشد كه ما هم در آينده‌اي نه چندان دور همانند كشور قطر بتوانيم ميزباني رويدادهاي مهم و بزرگي را بر عهده بگيريم كه از نيازهاي اساسي آن، چابك‌سازي سازمان اداري فدراسيون است.
دبيركل فدراسيون در پايان اظهار كرد: همانطور كه در زمان كوتاه پس از حضور دوباره تاج در راس فدراسيون فوتبال، اقدامات بسيار مناسبي جهت ساماندهي تيم ملي و اعزام آن به مسابقات جام جهاني رخ داد بايد شاهد ادامه همين روند در اجراي VAR، پروژه جديد ساختمان فدراسيون و ساير اهداف باشيم. بايد تلاش‌هاي گسترده خود را با درايت رييس و اعضاي هيات‌رييسه از اين پس نيز به كار بگيريم تا اهداف ترسيم‌شده را به سرانجام برسانيم. اميدوارم در كنار همه شما عزيزان قدم‌هاي بهتري جهت پيشرفت هر چه بيشتر فوتبال‌ برداريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون