• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5404 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۷ دي

حضور و مشاركت همراه اول در نمايشگاه تراكنش ايران

بخش كسب‌وكارهاي سازماني همراه اول ضمن مشاركت در برگزاري هشتمين نمايشگاه تراكنش ايران به ارايه آخرين دستاوردهاي خود در حوزه پرداخت و مالي مي‎پردازد. 
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، هشتمين نمايشگاه تراكنش ايران از روز دوشنبه 26 دي 1401، به مدت سه روز در مركز آفرينش‌هاي كانون و هتل لاله با مشاركت و حمايت همراه اول كسب و كار و با محوريت اقتصاد ديجيتالي-كسب و كار دانش‌بنيان آغاز به كار كرد.
نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور كه طي سال‌هاي اخير فعاليت و نوآوري‌هاي ويژه‌اي در حوزه «تلكوبانك» و «خدمات پرداخت» داشته است در بزرگ‌ترين رويداد فناوري‌هاي مالي حضور مي‌يابد تا تجارب حاصل از توسعه محصولات و خدمات مالي و پرداختي خود را با اهالي اين حوزه به اشتراك بگذارد و باب همكاري‌هاي فناورانه و نوآورانه بگشايد.
در اين رويداد بزرگ فناوري‌هاي مالي، «كيف پول فراگير همراه اول» و «اوانو» كه در آينده‌اي نزديك خدمات مالي‌اش را بر بستر بلاكچين عرضه خواهد كرد در برابر جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصي، مديران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارايه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوري‌هاي مالي كه تشكيل‌دهنده اضلاع و ابعاد اين اكوسيستم هستند، ارايه مي‌شود.
اپليكيشن اوانو با محوريت ارايه خدمات پرداخت‌هاي خرد و بيرون شبكه پرداخت توسط شركت همراه كسب و كارهاي هوشمند توسعه و تجاري‌سازي شده است. اين اپ با درك نيازهاي جامعه به خدمات مالي بانكي در تلاش بوده با ايجاد نقاط تمايز و ارايه سطح خدمت عالي رضايت حداكثري كاربران خود را جلب كند؛ لذا بر همين اساس روز به روز همكاري خود با بانك‌هاي فعال در كشور را توسعه داده و هم‌اكنون بخش قابل‌توجهي از بانك‌هاي كشور با اين اپليكيشن همكاري مي‌كنند. خدمات مالي و بانكي اوانو در حوزه‌هاي متعددي ازجمله «روش‌هاي پرداخت متنوع»، «خريد اعتباري»، «اتصال به حساب بانكي»، «كارت به كارت»، «دريافت موجودي» و «پرداخت انواع قبض» تعريف شده و علاوه بر توسعه روزانه اين خدمات، چشم‌انداز اوانو، تبديل شدن به نخستين يونيكورن ايراني در حوزه فينتك است.
لازم به ذكر است ضمن اينكه همراه اول كسب و كار فرصت تعامل سه نسل جوانان، مديران مياني و پيشكسوتان را غنيمت شمرده و علاوه بر برگزاري كارگاه‌هاي تخصصي با موضوعات «اپراتور خدمات بانكي» روز سه‌شنبه 27 دي در ساعت 12:40 و «معرفي راهكارهاي جامع سازماني» روز چهارشنبه 28 دي در ساعت 9:40، اقدام به طراحي نشست و ميزگرد «مكانيزم‌هاي اعتباردهي در BNPL» براي روز سوم (28 دي) اين رويداد كرده كه مصطفي درجزي، مديرعامل و امين هاشمي، معاون محصول شركت همراه كسب و كارهاي هوشمند همراه اول از ساعت 11:30 تا 13 در كنار ساير اعضا در آن حضور خواهند داشت.
گفتني است در نمايشگاه تراكنش ايران كه نمايشگاهي تخصصي در حوزه‌هاي مالي B2B و B2G است، كارگروه‌هاي دوازده‌گانه تحول ديجيتال در صنايع مالي، آينده صنعت پرداخت، تلكو بانك‌ها و فين‌تك‌ها، تامين مالي زنجيره تامين، بيمه‌گري ديجيتال و تلكو بيمه‌ها، نئوبانك‌ها و خدمات اعتباري، بلاكچين و رمزارزها، آينده كسب و كارهاي اينترنتي در ايران، پيام‌رسان‌ها و چالش‌هاي كسب و كاري، متاورس و شهر هوشمند، امنيت سايبري و روندهاي صنعت بورس و بازار سرمايه فعال هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون