• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5408 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲ بهمن

سد چم‌شير و سخنان استاندار محترم كهگيلويه و بويراحمد

 در انتهاي نامه هم تهديد مي‌كنند كه اگر اين كار را انجام ندهيد با شما برخورد مي‌كنيم.» و حال مي‌بينيم فاجعه سد گتوند را و از كار افتادن توربين‌هاي نيروگاه بر اثر آب ‌نمك تا نابودي مزارع و نخلستان‌هاي پايين‌دست و فاجعه‌اي كه متاسفانه راه برگشت و جبراني براي آن وجود ندارد. 
اما سال گذشته و در ماجراي احداث پتروشيمي در جوار تالاب بي‌مثال ميانكاله كه بوي متعفن رانت، فساد و زمين‌خواري در آن مشام همه را آزرده بود و دلسوزان ايران زمين به مخالفت شديد برخاسته بودند، امام جمعه بهشهر و استاندار مازندران به محيط زيست و فعالان اين حوزه تاختند كه آنها مخالف نظام و دشمن مردمند.  
جناب احمدزاده استاندار محترم! استان كهگيلويه و بويراحمد با اين همه جاذبه طبيعي كه در جهان كه اگر نشود گفت بي‌نظير اما قطعا مي‌توان گفت كم‌نظير و داشتن استعداد بالقوه در گسترش صنعت گردشگري به عنوان صنعت سبز و پايدار پس هيچ دليل عقلي جهت اجراي پروژه‌هاي اينچنيني و تخريب منابع طبيعي وجود ندارد. جناب استاندار! اجازه ندهيد كه طبيعت بكر و بي‌مثال كهگيلويه بر اثر طرح‌هاي بدون ارزيابي زيست محيطي نابود شود. 
جناب استاندار! خدا مي‌داند دوستداران محيط زيست دشمن نظام و مردم و بي‌سواد نيستند ولي از تكرار فجايع جبران‌ناپذيري مانند سد گتوند نگرانند و در نهايت جناب استاندار عزيز، در مسووليت‌پذيري و دلسوزي شما شكي نيست پس اجازه ندهيد نام‌تان مانند موارد ذكر شده، در تاريخ ثبت شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون