• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5421 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۸ بهمن

ژاوي سه ستاره بيانكونري را مي‌خواهد

سوءاستفاده باورنكردني بارسلونا از شرايط خاص يوونتوس!

بارسلونا با سه بازيكن كليدي يوونتوس لينك شده و مي‌خواهد در تابستان اين سه ستاره را به خدمت بگيرد. رسانه‌هاي ايتاليا گزارش دادند اين سه بازيكن دوشان ولاهوويچ، فدريوكو كيزا و مانوئل لوكاتلي هستند.
به گزارش اعتمادآنلاين، يوونتوس اخيرا درگير يك پرونده رسوايي جديد شده كه به موجب آن ۱۵ امتياز از اين باشگاه كم شده و حتي گفته مي‌شود ممكن است مجازات‌هاي ديگري هم براي بانوي پير در راه باشد.
گويا بارسلونا قصد دارد از اين شرايط يوونتوس حداكثر استفاده را ببرد و البته در رقابتي گسترده با ساير غول‌هاي اروپايي سه ستاره ارزشمند تيم ايتاليايي را به اسپانيا بكشاند. ژاوي بسيار اميدوار است با كسب عنوان قهرماني در رقابت‌هاي اين فصل لاليگا سه بازيكن مورد نظر را براي حضور در نيوكمپ متقاعد كند.
آنچه در اين ميان اهميت دارد، هزينه‌‌اي است كه اين سه انتقال روي دست آبي‌‌اناري‌ها مي‌گذارد. اگر شرايط عادي بود بارسلونا بايد مبلغ سنگيني را براي خريد اين سه ستاره خرج مي‌كرد، اما با توجه به شرايط اخير باشگاه يوونتوس مديران بارسا مي‌خواهند حداكثر تخفيف را از تيم ايتاليايي بگيرند و در اين راه روي علاقه قلبي بازيكنان يوونتوس براي جدا شدن از اين تيم كه فصل آينده در ليگ قهرمانان حضور ندارد حساب ويژه‌اي باز كرده‌اند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها