• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5442 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۵ اسفند

جادوگري در فوتسال زنان

انداختن آب دهان براي شكستن طلسم!

اعتماد آنلاين

جادوگري و استفاده از طلسم در تمام سطوح فوتبال ايران و در همه رده‌ها نفوذ كرده است. در جديدترين مورد يك اتفاق عجيب در ليگ برتر فوتسال زنان رخ داده كه ويديوي آن به صورت اختصاصي دراختيار خبرنگار اعتمادآنلاين قرار گرفته و شما مي‌توانيد آن را در سايت اعتمادآنلاين مشاهده كنيد.

به گزارش اعتمادآنلاين، در يكي از بازي‌هاي هفته‌هاي پاياني رقابت‌هاي سوپرليگ زنان فوتسال و در بازي دو تيم ملي‌حفاري و رايزكو صفادشت، يكي از بازيكنان تيم ملي‌حفاري به يك باره خودش را به دروازه تيم حريف مي‌رساند و پشت خط دروازه حريف آب دهان مي‌اندازد! طبق اطلاعاتي كه خبرنگار اعتمادآنلاين به دست آورده اين اقدام براي باطل كردن طلسمي بود كه ملي‌حفاري‌ها تصور مي‌كردند تيم رايزكو انجام داده!
يكي از افراد مطلع در اين زمينه جزيياتي را فاش كرده است كه بسيار عجيب و تكان‌دهنده است. اين جزييات امانت نزد خبرنگار اعتمادآنلاين خواهد ماند اما چيزي كه مي‌توان گفت اين است كه بازيكنان ملي‌حفاري بعد از چند دقيقه احساس كرده بودند مانعي غيرطبيعي مقابل ديد آنها قرار دارد و به اين نتيجه مي‌رسند كه بازيكنان و دروازه حريف طلسم شده‌اند! درنهايت براي شكستن اين طلسم بازيكن ملي‌حفاري آن كار را انجام داد.
رواج خرافات و استفاده از طلسم و جادوگري در سطوح مختلف فوتبال ايران روز به روز در حال افزايش است. در اين زمينه و طبق اطلاعاتي كه به خبرنگار اعتمادآنلاين رسيده عده‌اي سودجو ميدان‌داري مي‌كنند و روي اهالي فوتبال تاثير مي‌گذارند. در اين بين برخي از بازيكنان و مربيان نيز بر اساس يكسري تصورات عجيب مي‌پذيرند كه نتايج و عملكرد آنها تحت تاثير طلسم و جادوگري قرار مي‌گيرد و بايد براي حل كردن مشكل اقدامي از همين جنس انجام دهند!
جالب اينكه در بازي مورد نظر هر دو تيم در ميانه جدول قرار گرفته بودند. به اين معنا كه نه امكان قهرماني داشتند و نه خطر سقوط را احساس مي‌كردند اما براي كسب نتيجه به چنين روش‌هايي دست زدند. در آن بازي ملي‌حفاري موفق شد با نتيجه 3 بر 2 حريف خود را شكست دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون