• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5448 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۴ اسفند

گزارش اختصاصي «اعتماد» از برنامه كوتاه‌مدت سرمربي جديد تيم ملي

هاشميان و تاوارز دستياران قلعه‌نويي

تكليف رويارويي با پرسپوليس چه مي‌شود؟

به گزارش «اعتماد» امير قلعه‌نويي كه به تازگي به عنوان سرمربي جديد تيم ملي فوتبال كشورمان انتخاب شده در حال برنامه‌ريزي براي حضور پرقدرت در جام ملت‌هاي آسيا است. امير كه در قامت سرمربيگري ايران تجربه يك دوره حضور در بازي‌هاي جام ملت‌ها را دارد به خوبي مي‌داند اگر مي‌خواهد در جام جهاني بعدي هم كارش را در تيم ملي ادامه دهد بايد عملكرد موفقيت‌آميزي در اين رقابت‌ها داشته باشد. اگرچه مربي‌هاي بزرگي همچون كي‌روش هم توفيقي در آسيا نداشتند با اين حال منتقدان سرسخت قلعه‌نويي و مربيان ايراني منتظر يك نتيجه بد هستند تا ناكامي‌هاي فوتبال ما را بر گردن او بيندازند. در گزارش امروز «اعتماد» به بررسي آخرين وضعيت تيم ملي كشورمان همراه با مربي جديد پرداختيم كه در ادامه مي‌خوانيد .
 
اول امضا بعد توافق بر سر مسائل مالي
امير قلعه‌نويي به دليل كسب موفقيت‌هاي فراوان در ليگ ما يك مربي گرانقيمت محسوب مي‌شود و طي مدتي كه در سيرجان بود قرارداد خوبي با گل‌گهر بسته بود با اين حال هنوز قرارداد رسمي با تيم ملي نبسته و هيچ‌گونه بحثي هم به لحاظ مالي با فدراسيون نداشته است. امير در زمان امضاي قرارداد رسمي مبلغي را به عنوان قرارداد دريافت خواهد كرد كه هنوز عدد آن نامشخص است!
 
بازديد از كمپ و جلسه اسكايپي
قلعه‌نويي در روز گذشته (سه‌شنبه) بازديدي از كمپ تيم‌هاي ملي داشت و نقطه نظرات خود را با مسوولان فدراسيون در ميان گذاشت. همچنين سرمربي جديد تيم ملي در جلسه‌اي كه با حضور تاج و نبي و محصص برگزار شد شركت كرد. محصص رييس كميته فني فدراسيون به دليل حضور در اهواز از طريق اسكايپ در اين جلسه شركت داشت. جلسه چهار نفره‌اي كه با محوريت برنامه‌هاي كوتاه‌مدت تيم ملي برگزار شد. در اين جلسه طرفين درباره برگزاري بازي و اردوهاي تداركاتي به تبادل نظر پرداختند.
 
حضور پرقدرت در تورنمت كافا
يكي از تورنمنت‌هايي كه قلعه‌نويي براي آماده‌سازي تيم ملي روي آن حساب ويژه‌اي كرده بازي‌هاي تحت عنوان «كافا» است. در اين تورنمنت تيم‌هايي مثل روسيه و ازبكستان حضور دارند و قرار است در خردادماه و به ميزباني تاجيكستان برگزار شود. امير مي‌خواهد نفراتي كه در جام ملت‌ها روي آنها حساب كرده را به اين بازي‌ها ببرد تا از حداكثر فرصت‌ها نهايت استفاده را براي هماهنگي تيم ملي برده باشد. در شرايطي كه برگزاري بازي‌هاي دوستانه براي تيم ملي دشوار است حضور در اين تورنمنت غنيمت بزرگي به حساب مي‌آيد .
 
احتمال رويارويي قلعه‌نويي با پرسپوليس؟
با موافقت فدراسيون امير قلعه‌نويي در بازي بعدي گل‌گهر در رقابت‌هاي جام حذفي هم روي نيمكت تيم سيرجاني خواهد نشست اما چنانچه گل گهر به مرحله بعدي رقابت‌ها صعود كند بايد به ‌مصاف پرسپوليس برود. سوالي كه ذهن بسياري از علاقه‌مندان به فوتبال را مشغول كرده اين است كه آيا قلعه‌نويي در بازي احتمالي با پرسپوليس هم روي نيمكت گل گهر حضور خواهد داشت؟ شنيده مي‌شود احتمال آن وجود دارد اما بسيار بعيد است كه فدراسيون درخواست گل‌گهري‌ها را بپذيرد.
 
امير دستيارانش را خودش انتخاب مي‌كند
وحيد‌ هاشميان مربي‌اي است كه امير خواهان همكاري با او شده و قرار است قلعه‌نويي شخصا مذاكراتي را با وحيد داشته باشد. نفر بعدي فهرست امير، روي تاوارس است. سرمربي جديد تيم براي گزينه مربي دروازه‌بانان تاوارس را مدنظر قرار داده و يك مربي خارجي ديگر هم به عنوان مربي تمرين‌دهنده مي‌خواهد. هنوز نام مربي تمرين‌دهنده خارجي كه قلعه‌نويي مي‌خواهد مشخص نيست و نزديكان او مي‌گويند مشغول بررسي رزومه گزينه‌ها است. به اين ترتيب همانطور كه دبيركل فدراسيون گفته بود فدراسيون نقشي در انتخاب دستياران تيم ملي نخواهند داشت ضمن اينكه از نبي به عنوان سرپرست تيم ملي در جام ملت‌ها نام برده مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون