• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5455 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۷ فروردين

سه‌شنبه قربانزاده و فتح‌الله‌زاده مثل دوشنبه عرب شد

نه كسي رفت و نه كسي آمد!

به گزارش «اعتماد»، دوشنبه شبي كه سپري كرديم‌ شاهد يكي از جنجالي‌ترين مناظره‌هاي فوتبالي در يكي، دو سال گذاشته در تلويزيون كشورمان بوديم. قربانزاده، رييس سازمان خصوصي‌سازي و علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در يك برنامه تلويزيوني حسابي از خجالت يكديگر درآمدند كه بازتاب زيادي در رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي داشت.
اما به ‌ادعاي دوطرف قرار بر اين شد كه اگر‌ حرف هركدام ‌نادرست درآمد عطاي كار خود را به لقايش ببخشند و صندلي خود را به فرد ديگري بسپارند. جديت اين دو و قول و قرارهاي دوطرف در مناظره اين ذهنيت را ايجاد كرد كه در اين فوتبال يا جاي فتح‌الله‌زاده است يا قربانزاده! محل اين قول و قرار هم ماجراي چك‌هايي بود كه قربانزاده مي‌گفت دو بار بابت‌شان پول از حساب باشگاه برداشت شده و اين تخلف است و فتح‌الله‌زاده مي‌گفت اين‌طور نيست. 
روز سه‌شنبه قربانزاده يك تيم سه نفره به مجموعه باشگاه استقلال فرستاد تا به عنوان بازرس اسناد باشگاه استقلال را بررسي كنند. آخر شب رييس سازمان خصوصي‌سازي در يك استوري نسخه فتح‌الله‌زاده را پيچيد و نوشت تمام چيزهايي كه در برنامه تلويزيوني گفتم ثابت شد!
به اين ترتيب به نظر رسيد كه صبح ديروز ديگر خبري از فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال نباشد. مخصوصا اينكه وويسي از علي فتح‌الله‌زاده در فضاي مجازي منتشر شد كه نشان مي‌داد مديرعامل آبي‌ها چند ساعت قبل از مناظره جنجالي به قربانزاده گفته بود من قطعا از باشگاه مي‌روم و ديگر مرا نخواهيد ديد. فتح‌الله‌زاده در آن وويس همچنين از قربانزاده تقدير و تشكر به عمل آورده بود. 
با اين حال صبح ديروز و همزمان با تجمع استقلالي‌ها مقابل ساختمان وزارت ورزش، حميد سجادي وزير ورزش و جوانان باز هم با شانه خالي كردن از مسووليت خود به عنوان متولي اصلي دو باشگاه سرخابي گفت مديرعامل استقلال به كار خود تا پايان فصل ادامه خواهد داد!
حميد سجادي درخصوص استعفاي اخير علي فتح‌الله‌زاده و تعيين تكليف وضعيت مديرعاملي باشگاه استقلال، اظهار داشت: «من به معاون قهرماني وزارت ورزش محمد پولادگر ارجاع دادم و گفتم در هيات‌مديره مطرح كنيد. ۳ نفر از اعضاي هيات‌مديره گفتند او فعلا بماند.»
وزير ورزش تصريح كرد: «علي فتح‌الله‌زاده فعلا هست تا فصل تمام شود و ببينيم چه مي‌شود. كار بايد با خرد جمعي باشد نه نظر فردي، دو روز قبل در هيات‌مديره مطرح شد و سه نفر پيشنهاد دادند فتح‌الله‌زاده فعلا بماند.»
در عين حال روز گذشته برخي رسانه‌ها خبر دادند كه سازمان خصوصي‌سازي قصد دارد با ارايه اسناد خاص خود كل هيات‌مديره استقلال را زير و رو كند. سايت ورزش سه در اين رابطه نوشت: «در عين حال سازمان خصوصي‌سازي در تلاش است هيات‌مديره جديد را با حضور افراد اقتصادي بر مسند كار در باشگاه استقلال بگمارد. اين موضوع براي باشگاه پرسپوليس نيز رخ خواهد داد و احتمالا به معناي پايان كار اعضاي هيات‌مديره دو باشگاه نيز خواهد بود.»
اما نكته مهم اين است كه به هر حال پس از گذشت سه روز و در زمان نگارش اين متن هردو طرف سر كار خود قرار دارند و همچنان مشغول به خدمت هستند! 
در شرايط فعلي تا حدودي مقصر اتفاق تلخ براي استقلال و حذف اين تيم از آسيا براي هواداران مشخص شده ‌اما فرد خطاكار كارش را مي‌كند و خبري از استعفاي سه‌شنبه نيز نشد. انگار تعاريف روزهاي هفتگي براي رفتن‌ها و پرداختن‌هاي اين مديران با ساير مردم متفاوت است! شبيه به آنچه كه عرب مديرعامل سابق پرسپوليس گفته بود: پول برانكو آماده است دوشنبه بيايد و بگيرد! دوشنبه‌اي كه هرگز از راه نرسيد. همين قدر تلخ و همين اندازه غيرقابل باور!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون