• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

گفت‌وگوي «اعتماد» با عضو جديد هيات‌مديره باشگاه استقلال

سبك‌دست: رامين دوست من نيست، مديرعامل هم نمي‌شوم!

شاهرخ سبك‌دست به باشگاه استقلال بازگشت. مردي كه بعد از منتفي شدن واگذاري اين باشگاه، عنوان شده بود براي سه سال تيم را اجاره خواهد كرد. سبك‌دست سال گذشته هم عضو هيات‌مديره استقلال بود و در شرايطي كه همه‌چيز براي اجاره باشگاه از سوي او داشت فراهم مي‌شد، به يك باره معادلات بر هم خورد و سبك‌دست از ليست اعضاي جديد هيات‌مديره استقلال كنار گذاشته شد. اين ماجرا در سكوت خبري مديريت شد تا اينكه روز گذشته دوباره رسما خبر بازگشت سبك‌دست به هيات‌مديره استقلال منتشر شد؛ خبري كه كلي شايعه و حرف و حديث به دنبال داشت. گفت‌وگوي «اعتماد» با اين عضو هيات‌مديره استقلال را درباره اين شايعات در زير مي‌خوانيد:

گفته مي‌شود شركت ياسين رامين اسپانسري باشگاه استقلال را براي مدت يك سال بر عهده گرفته است.

من به عنوان عضو اقتصادي در هيات‌مديره باشگاه حضور دارم. تمام تلاشم اين است كه اين باشگاه بزرگ و مردمي را به يك خودكفايي مالي نسبي برسانيم. سال گذشته در مدت حضورم در باشگاه تا حدودي تلاش‌هاي براي رسيدن به اين هدف انجام داديم. با توجه به اين توضيحات بايد عرض كنم كه تا جايي كه من اطلاع دارم هنوز براي اسپانسرينگ فضاي پيراهن باشگاه نه توافقي با شركتي انجام شده و نه قراردادي امضا شده است.

اما همزمان با بازگشت شما به استقلال اين خبر در رسانه‌ها منتشر مي‌شود. بعد از آن هم كه عكس جلسه مديران استقلال با رامين منتشر مي‌شود و در تصوير شما هم ديده مي‌شويد.

جلسه‌اي برگزار شد و من هم در آن حضور داشتم. ولي اين جلسه ربطي به من نداشت و من به عنوان يك مدير نزديك به باشگاه در آن شركت داشتم. ولي باني‌اش نبودم.

پس ارتباط دوستانه‌اي با رامين نداريد و شما عامل برگزاري اين جلسه براي عقد قرارداد اسپانسرينگ نبوديد؟

من هيچ دوستي و ارتباطي با رامين ندارم و در اين نشست فقط او را ديدم. همين.

در خبرها آمد كه شما در تلاش هستيد تا اين تيم را براي مدت سه سال اجاره كنيد. اما به يك باره هيات‌مديره جديد انتخاب و شما از تيم مديريتي باشگاه كنار گذاشته شديد.

در آن مقطع تصميم و هدف وزارت ورزش اين بود كه نوع چينش اعضاي جديد هيات‌مديره استقلال به اين شكل باشد. هيچ مشكلي هم وجود نداشت و ما پذيرفتيم كه به عنوان يك علاقه‌مند در كنار استقلال باشيم. در تمام اين مدت كوتاه هم ارتباط من با استقلال هميشه وجود داشته و در جريان تمام اتفاقات باشگاه قرار داشتم.

چه شد كه دوباره به هيات‌مديره برگشتيد؟

از من دعوت كردند و با كمال ميل براي پيشبرد اهداف اقتصادي و كمك كردن به استقلال قبول كردم كه باز هم مسووليت داشته باشم. هيچ اختلاف و مشكلي هم با مديران باشگاه و وزارت ورزش نداشته‌ام.

خيلي‌ها بازگشت شما را بي‌ربط به داستان استعفاي احتمالي بهرام افشارزاده به استقلال نمي‌دانند!

افشارزاده با قدرت به كارش در استقلال ادامه خواهد داد.

شما تصميمي براي مديرعاملي استقلال نداريد؟

به هيچ عنوان. شك نكنيد كه تحت هيچ شرايطي مديرعامل نمي‌شوم. الان باشگاه مديرعامل دارد و كارها به خوبي پيش مي‌رود. درباره استعفا هم اگر چنين بحثي وجود دارد خود افشارزاده بايد توضيحات كامل به مردم و شما ارايه بدهد. اما تا جايي كه من اطلاع دارم ايشان تا پايان فصل مديرعامل استقلال خواهند بود.

اگر استعفا بدهد؟

من با حكم وزارت ورزش به هيات‌مديره اضافه شدم و طبيعتا اگر قرار باشد تغييري در مديرعاملي باشگاه انجام بشود، وزارت ورزش در مورد آن تصميم مي‌گيرد. اگر بنا به انتخاب مدير جديد باشد، قطعا يك مدير با سابقه ورزشي بايد هدايت استقلال را بر عهده خواهد گرفت. وگرنه بنده همين عضو اقتصادي هيات‌مديره باشگاه خواهم ماند.

قرار است به استقلال كمك نقدي داشته باشيد يا فقط برنامه‌هاي اقتصادي‌تان را در اين تيم پياده كنيد؟

من به اندازه‌ اختياراتي كه دارم، هدفم اين است كه به وضعيت اقتصادي باشگاه سروسامان بدهم. اما اين مساله نياز به يك برنامه كوتاه‌مدت، ميان مدت و دراز مدت دارد. قطعا حمايت مديريت باشگاه، وزارت ورزش، دولت و هواداران را هم نياز داريم.

قبل از شما هم خيلي‌ها با حضور در هيات مديره چنين حرف‌هايي زده بودند كه در حد شعار فقط باقي ماند.

تمام تلاش ما اين است كه شعار ندهيم و عمل كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها