• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

سرخط خبرها

حميدرضا گرشاسبي، عضو هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس و مديركل اداره ورزش و جوانان استان تهران مي‌گويد مجموعه ورزش تختي به زودي به عنوان بزرگ‌ترين پايگاه ورزش قهرماني در ايران فعاليت خود را دنبال مي‌كند و ديگر اينكه 95 درصد خواسته‌هاي برانكو را تامين كرده‌ايم.

ايمان جمالي، لژيونر نامدار هندبال ايران كه گفته مي‌شد پس از اخذ تبعيت كشور مجارستان براي تيم ملي اين كشور بازي خواهد كرد، رايزني‌هايي را براي بازگشت به تيم ملي هندبال ايران انجام داده است.

فرامرز مي‌آبادي، دبير فدراسيون هندبال ايران با تاكيد بر اينكه هيچ كس نمي‌تواند براي پيوستن به تيم ملي شرط بگذارد، اعلام كرد ايمان جمالي بازيكن با اخلاقي است و بعد از رفع مصدوميت به اردوي تيم ملي ملحق مي‌شود. جمالي براي تيم ملي شرط نگذاشته است.

مسعود آرمات، سرمربي تيم واليبال نوين كشاورز بعد از انتشار خبر انحلال تيمش اعلام كرد از مسوولان فدراسيون به ويژه داورزني انتظار دارم اين موضوع را پيگيري كنند و اجازه ندهند تيم‌هاي تهراني به راحتي از واليبال بروند.

احد پازاج، سرمربي تيم ملي در مورد تصميم شوراي فني مبني بر اينكه هر كشتي‌گيري كه در مسابقات جهاني لاس وگاس قهرمان شود از حضور در مراحل مقدماتي مسابقات انتخابي براي المپيك معاف مي‌شود و تنها بايد با نفر اول مسابقه بدهد، اعلام كرد ما با اين تصميم خواستيم براي كشتي‌گير‌ان ايجاد انگيزه كنيم تا در مسابقات جهاني به مدال طلاي جهان برسند. كشتي‌گيري كه امسال قهرمان جهان شود در واقع 70 تا 80 درصد راه المپيك را هم رفته است.

مسوولان كمپ كردان به دليل بدقولي مسوولان استقلال در پرداخت هزينه‌هاي روز‌هاي گذشته آنها را از امكانات تفريحي و تغذيه‌اي محروم كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها