• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

خبر كوتاه

درخواست لاپورتا از دو نامزد انتخاباتي بارسلونا

در حالي كه به انتخابات رياست باشگاه بارسلونا نزديك مي‌شويم، رقابت‌هاي انتخاباتي به اوج رسيده‌ است. قرار است تمامي نامزدهاي اين انتخابات روز سه‌شنبه در تلويزيون حاضر شوند و به صحبت بپردازند. خوآن لاپورتا كه پيشتر رياست باشگاه بارسلونا را به دست داشته است، از فريخا و بنديتو، دو تن از نامزدهاي انتخابات بارسلونا خواسته است تا از ادامه رقابت براي رياست باشگاه انصراف دهند. همان‌طور كه در نظرسنجي‌ها مشخص شده است، اين دو تن به هيچ‌وجه شانس زيادي براي كسب رياست باشگاه ندارند. به همين خاطر لاپورتا از آنها خواسته است به جاي ادامه رقابت، به نفع او كنار بروند.

 

نكونام سومين بازيكن ايراني الشحانيه

رييس باشگاه الشحانيه از نهايي شدن پيوستن جواد نكونام به اين تيم قطري خبر داد. جواد نكونام، هافبك ايراني سابق استقلال با باشگاه الشحانيه قطر به توافق نهايي رسيد و با اين تيم قرارداد امضا كرد؛ اين خبري بود كه رييس اين باشگاه قطري اعلام كرد. مناحي الشمري؛ رييس باشگاه الشحانيه گفت: با نكونام به توافق نهايي رسيده‌ايم. او يكي از ستارگان فوتبال ايران است و اميدواريم كه بازي‌هاي خوبي را براي ما به نمايش بگذارد. الشحانيه دو بازيكن ايراني ديگر به نام‌هاي مسعود شجاعي و مهرداد پولادي را در اختيار دارد كه هنوز تكليف اين دو بازيكن مشخص نيست.

 

اكتاويو: برد تاريخي برابر اسپانيا داشتيم

ماركو اكتاويو، سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران پس از پيروزي برابر اسپانيا گفت: بازيكنان در شرايط خوبي به سر مي‌برند و هماهنگي خوبي بين همه آنها به وجود آمده است. دومين برد تاريخي‌مان را برابر اسپانيا به دست آورديم. آنها در واقع نايب قهرمان دنيا بودند كه ما توانستيم اين تيم را شكست دهيم. بازيكنان گام اول را محكم برداشتند. تمرينات خود را امروز از سر مي‌گيريم و براي بازي فردا انگيزه بيشتري داريم. به زمين مسابقه مي‌رويم تا براي به دست آوردن سه امتياز بجنگيم. سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي در پايان اين پيروزي به تمام ايرانيان تبريك گفت.

 

توتي سال ديگر بازنشسته مي‌شود؟

فرانچسكو توتي كاپيتان 38 ساله باشگاه رم همچنان در خط حمله تيم رم تاثيرگذار بازي مي‌كند اما به هيچ‌وجه نمي‌داند در فصل آينده هم مي‌تواند اين تاثيرگذاري را داشته باشد يا نه. توتي در اين زمينه گفت: امسال هم فوتبال بازي مي‌كنم اما نمي‌دانم سال آينده هم اين طور باشد يا نه. همه‌چيز بعدها مشخص مي‌شود. تصميم به ادامه فوتبال به همه‌چيز بستگي دارد. نمي‌توانم از حالا بگويم كه براي سال 2016 چه خواهم كرد. توتي در مورد رودي گارسيا، سرمربي جالوروسي هم گفت: وقتي او به المپيكو آمد، شناخت زيادي از هم نداشتيم اما اكنون همه‌چيز خوب است. ما در اينجا فقط او را مي‌شناسيم. شناخت خوبي از هم پيدا كرديم و اميدوارم در فصل پيش رو بتوانيم جام‌هايي را در كنار هم فتح كنيم. در خانه‌ام فوتبال بازي مي‌كنم و مي‌دانم اينكه يك رمي باشي چه حسي است. اينكه تيفوسي‌هاي رمي چه حسي نسبت به ما دارند و ما چه حسي به آنها داريم. اين يك عشق فوق‌العاده است كه ما در قلب‌هايمان داريم.

 

تيم ملي كشتي فرنگي جوانان ايران سوم آسيا شد

تيم ملي كشتي فرنگي جوانان كشورمان عنوان سوم مسابقات قهرماني آسيا را به خود اختصاص داد. در پايان رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا كه در شهر نايپيداو ميانمار آغاز شده بود، تيم ملي كشورمان با كسب دو مدال طلا، يك نقره و دو برنز و 58 امتياز به عنوان سوم دست يافت. تيم كشورمان سال گذشته با پنج مدال طلا، يك نقره و دو برنز و 75 امتياز عنوان قهرماني را از آن خود كرده بود. تيم‌هاي قزاقستان و هند نيز به ترتيب با 65 و 59 امتياز قهرمان و نايب قهرمان شدند. در پايان اين مسابقات نمايندگان كشورمان صاحب دو مدال طلا، يك نقره و يك برنز شدند كه علي ارسلان و اميرحسين حسيني در اوزان 66 و 96 كيلوگرم به مدال طلا دست يافتند و عرفان سعادتي‌فر در 60 كيلو صاحب مدال نقره شد. ميثم دلخاني و عليرضا كارگر نيز در اوزان 55 و 50 كيلوگرم به مدال برنز رسيدند. مهدي فلاح در وزن 96 كيلوگرم هم با شكست در ديدار رده‌بندي پنجم شد و در وزن 74 كيلوگرم نيز كيوان رضايي از گردونه مسابقات كنار رفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها