• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

جهان

سوآرس: مسي به خاطر همه‌چيز سرزنش مي‌شود

فان‌خال، سرمربي منچستريونايتد اعلام كرد به هيچ‌وجه از استراتژي‌هايي كه تيمش دارد پرده‌برداري نمي‌كند، زيرا ممكن است ساير تيم‌ها زودتر با بازيكنان مورد نظر آنها توافق كنند.

ممفيس ديپاي نخستين خريد فصل منچستريونايتد در اين فصل بود كه تمرينات خودش را نيز با اين تيم آغاز كرده است. او در آيندهوون عملكرد خوبي داشت و در تيم ملي هلند شاگرد فان خال بود. خريد جديد منچستر مي‌گويد دوست ندارد با كريستيانو رونالدو مقايسه شود. او دليلش براي پيوستن به يونايتد را كسب عناوين متعدد قهرماني دانست.

روزنامه ديلي‌ميرر انگليس از تلاش يوونتوس براي جذب مسوت اوزيل با ارايه پيشنهادي 30 ميليون پوندي نوشت.

در صورتي كه قرارداد داويد دخيا با رئال مادريد نهايي شود، يان اوبلاك دروازه‌بان آتلتيكو مادريد به منچستريونايتد خواهد پيوست.

تيم ملي هندبال ايران دور جديد اردوي آمادگي خود را در يكي از كشورهاي اسلووني يا كرواسي برگزار مي‌كند.

در دومين ديدار مرحله نيمه‌نهايي تنيس ويمبلدون كه بين اندي ماري و راجرر فدرر مرد شماره دو و سه رنكينگ بهترين تنيسورهاي جهان برگزار شد اين فدرر سوييسي بود كه توانست در سه ست پياپي و با نتايج هفت بر پنج، هفت بر پنج و شش بر چهار برابر حريف خود به پيروزي برسد تا حريف جوكوويچ در فينال شود. قهرمان فصل قبل تنيس ويمبلدون نواك جوكوويچ بود كه در سال جاري هم مي‌تواند از عنوان قهرماني خود دفاع كند.

خوليا ولاسكو و شاگردانش در مرحله نيمه نهايي ر‌قا‌بت‌هاي دسته دوم ليگ جهاني واليبال به مصاف فرانسه رفتند، اما با قبول شكست سه بر صفر از راهيابي به فينال دسته دوم و در نتيجه‌ صعود به دسته اول اين ر‌قا‌بت‌ها باز ماندند

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها