• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5491 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ خرداد

مجيد نامجومطلق در گفت‌وگو با «اعتماد»:

استقلال لياقت بردن يك جام در اين فصل را دارد

پرسپوليس واقعا تيم خوبي است

روزبه دلاور

فصل هنوز براي استقلال تمام نشده و اين تيم به همراه پرسپوليس و هوادار و نساجي در رقابت‌هاي جام حذفي حضور دارند. آبي‌ها براي حضور در فينال بايد در تهران از سد نساجي بگذرند و چشم‌انتظار تقابل پرسپوليس و هوادار باشند. احتمال تقابل سرخابي‌ها در فينال زياد است، دربي كه بدون شك براي استقلالي‌ها يك‌ تقابل انتقامي خواهد بود. براي بررسي وضعيت استقلال با مجيد نامجومطلق بازيكن و مربي اسبق اين تيم ‌تماس گرفتيم كه در ادامه مي‌خوانيد.

   به لحاظ فني سطح بازي‌هاي اين فصل را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
سطح بازي‌ها و شرايط تيم‌ها به نظرم خوب بود. در مجموع تيم‌ها فصل موفقي را پشت سر گذاشتند به دليل اينكه امسال يكسري مربيان خوب به ليگ ما اضافه شده بودند و همين باعث شد سطح كيفيت ليگ بالاتر برود.
    فكر مي‌كنيد پرسپوليس شايستگي قهرماني را داشت؟
سه تا تيم شرايط قهرماني را داشتند اما اتفاقاتي رقم خورد كه در نهايت پرسپوليس قهرمان شد. استقلال در شرايط خوبي بود، سپاهان بسيار بسيار شرايط خوبي داشت و همينطور پرسپوليس شرايطش خوب بود.
   بعد از دربي اين شرايط براي استقلال تغيير كرد.
بله. نتيجه دربي هم از نظر روحي روي استقلال تاثير گذاشت و هم از صدر عقب افتادند و لطمه زيادي به استقلال وارد شد. خاصيت دربي همين است، تيم برنده دربي در شرايط خوبي قرار مي‌گيرد و بازنده بازي از لحاظ تمركز و روحي برهم مي‌خورد.
   درباره جام حذفي صحبت كنيم. شرايط استقلال در اين جام ‌چطور است؟
استقلال رفته رفته خودش را پيدا كرد و در اين فصل شايسته بردن يك جام هست و چه بهتر كه ‌تمام تمركزشان را بگذارند روي جام حذفي تا بتوانند موفق شوند. فوتبالي كه در اين فصل بازي كردند تهاجمي است و توانستند رضايت هواداران را جلب كنند اما اميدوارم‌ مثل قبل از دربي كه ۶ تا به هوادار زدند در بعد از بازي با تراكتور كه با ۷ گل پيروز شدند باعث نشود كه تمركزشان برهم بريزد چون شرايط بازي‌هاي حذفي كاملا متفاوت است و بايد با تمركز بالا بازي‌هاي‌شان را پشت سر بگذارند چون از نظر من لياقت اين را دارند كه در اين فصل يك جام بگيرند.
   استقلال بايد به مصاف نساجي برود كه در آخرين بازي ليگ با ۴ گل از پرسپوليس شكست خورد. فكر مي‌كنيد مقابل اين تيم كار سختي در پيش دارد؟
استقلال اگر در شرايط ايده‌آلش باشد و تمركزش روي بازي خودش باشد نبايد بازي دشواري داشته باشد اما بازي حذفي است ديگر! استقلالي‌ها بايد با تمام انگيزه وارد ميدان شوند و رقيب را دست‌كم نگيرند.
   در صورتي كه سرخابي‌ها به فينال برسند فكر مي‌كنيد استقلال مي‌تواند انتقام شكست در دربي صد را از پرسپوليس بگيرد؟
انگيزه‌اي كه استقلالي‌ها دارند و از مصاحبه‌هاي‌شان استنباط مي‌كنيم دنبال اين اتفاق هستند. علاقه‌مند هستند دربي در جام حذفي تكرار شود اما واقعيت اينكه پرسپوليس تيم خوبي است و اگر دو تيم به فينال برسند، مي‌توانند دربي خوبي را پشت سر بگذارند.
   نظر شما درباره ادامه‌ همكاري با ساپينتو چيست؟ موافق حضور او هستيد؟‌
من موافق او هستم. مربي كه در سال اول و بدون شناخت از فوتبال ما‌ وارد ليگ شد. اعتقاد دارم استقلال بازي‌هاي خوبي را امسال به‌ نمايش گذاشت فارغ از رتبه ‌و نتيجه. مهم‌تر از همه تيم‌هاي سرخابي بايد نظر هواداران خود را جلب كنند و خيلي از هواداران ‌موافق ساپينتو هستند و با تجربياتي كه امسال به دست آورد سال بعد مي‌تواند عملكرد بهتري هم داشته باشد.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون