• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5491 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ خرداد

واكنش فدراسيون واليبال به عدم صدور ويزا براي اعضاي تيم:

همه گزينه‌ها روي ميز است!

اگر امريكا توانايي ميزباني ندارد ما ميزبان مي‌شويم

در آستانه بازي‌هاي ليگ ملت‌ها، كشور امريكا براي ۵ نفر از اعضاي تيم ملي واليبال كشورمان ويزا صادر نكرد تا فدراسيون واليبال كشورمان نسبت به اين موضوع واكنش نشان دهد. حالا و با اعلام ميلاد تقوي دبير فدراسيون واليبال، احتمال عدم حضور واليباليست‌هاي كشورمان‌ در امريكا و شركت در هفته سوم بازي‌ها وجود دارد.
تقوي در خصوص علت عدم صدور ويزاي ۵ نفر از اعضاي تيم ملي به خبرنگار اعتمادآنلاين گفت: مدارك اين نفرات را تحويل داديم اما نمي‌دانيم ‌چرا مورد تاييد قرار نگرفت. ۳ نفر از اين جمع از بازيكنان اصلي تيم هستند. پيگيري كرديم اما هنوز هيچ پاسخ شفافي به ما ندادند. البته از فدراسيون جهاني هم پيگير شديم يعني هم ايميل زديم هم جلسه تصويري گذاشتيم اما هنوز اقدامي صورت نگرفته است.  تقوي ادامه داد: جدا از پيگيري‌ها براي صدو ويزاي ملي‌پوشان در جلسه با سران فدراسيون جهاني اعلام كرديم حاضر هستيم ميزبان هفته سوم ليگ ملت‌ها باشيم. در نظر داشته باشيد ما ميزبان قهرماني آسيا هستيم و مسابقات قهرماني نوجوانان جهان را در اوج كرونا ميزباني كرديم و نشان داديم در ميزباني توانا هستيم. در آن جلسه هم گفتيم ‌اگر امريكا اين توانايي را ندارد ما اين امكان را داريم كه به راحتي ويزاي بازيكنان را تامين كنيم و ميزبان باشيم. تيم‌ها از لحاظ اخلاقي و ديپلماسي ورزشي در امنيت رواني بايد كارهاي‌شان انجام ‌شود تا در زمين بازي فقط به مسابقه فكر كنند.
او افزود: منطقي است تا الان بايد ويزاي بچه‌هاي ما مي‌آمد چون بيش از يك ماه است كه كارهايش را انجام داديم. 
تقوي در خصوص تصميم فدراسيون در خصوص حل نشدن اين مشكل به «اعتمادآنلاين» گفت: در صورتي كه با پيشنهاد ميزباني ما موافقت نشود و موضوع ويزا هم كماكان به اين شكل پيش برود بايد در خصوص اعزام ملي‌پوشان به‌طور جدي فكر شود. همه گزينه‌ها براي بررسي روي ميز ما است، نمي‌توانيم توقع داشته باشيم كه بدون ملي‌پوشان بازي كنيم. تعدادي از تيم‌ها هنوز ويزاي خود را نگرفتند اما ۵ نفر از اعضاي ما را رد كردند. نامه‌نگاري كرديم و كشور ديگري را معرفي كرديم. اميدواريم طرف امريكايي عقلاني رفتار كند و با كمترين ديپلماسي ورزشي اين مشكل را اسرع وقت حل كنند و در صورت حل نشدن مشكل فكر ديگري مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون