• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3292 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

دستگيري سارق فراري در تيراندازي ماموران پليس

باشگاه خبرنگاران| سارقي كه هنگام فرار از دست پليس با سرعتي جنون آميز در اتوبان مي‌راند، با شليك گلوله توسط ماموران زمينگير شد.

ساعت 10:06 سيزدهم تيرماه ماموران گشت انتظامي يگان كلانتري 128 تهران نو حين گشت‌زني در خيابان سوم نيروي هوايي به خودروي دوو سيلو سفيد با يك نفر سرنشين مشكوك شده كه با استعلام‌گيري از مركز پيام كلانتري متوجه سرقتي بودن آن مي‌شوند.

در ادامه ماموران درصدد متوقف كردن خودرو بر مي‌آيند كه متهم به محض مشاهده واحد گشت اقدام به فرار كرده و ماموران به تعقيب وي پرداخته كه خودرو مربوطه طي فرار وارد اتوبان ياسيني شده و در نهايت ماموران جهت متوقف كردن وي با استفاده از قانون به‌كارگيري سلاح اقدام به شليك پنج تير هوايي از اسلحه سازماني مي‌كنند كه سارق توجهي نكرده، لذا با اعلام مركز پيام دو واحد گشت كلانتري در محل حاضر و با هماهنگي هم طرح مهار را به اجرا مي‌گذارند.

در ادامه متهم درحالي كه با سرعت جنون آميزي در بزرگراه شهيد ياسيني به فرار خود ادامه مي‌داد ماموران اقدام به شليك 4 تير جنگي به سوي خودرو نمودند كه هر چهار حلقه لاستيك خودرو تركيده و متهم به صورت پياده به فرار خود ادامه داد كه با شليك يك تير از ناحيه ران پاي چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و نهايتا دستگير و بلافاصله از طريق اورژانس به بيمارستان منتقل و خودرو نيز به پاركينگ منتقل شد. سرهنگ ارسلان قاسم‌زاده، رييس كلانتري 128 تهران نو درباره اين خبر گفت: تحقيقات صورت گرفته حكايت از آن دارد كه متهم با خودروي سرقتي اقدام به سرقت لوازم خودروهاي شهروندان در محدوده تهران نو مي‌كرد كه هم‌اكنون پرونده‌اي در كلانتري تشكيل و تحقيقات در خصوص واكاوي زواياي ديگر پرونده كماكان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون