• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3292 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

انتشار تصاوير خصوصي همسر در اينترنت

پليس| شخصي كه اقدام به انتشار تصاوير شخصي همسر خود در شبكه‌هاي اجتماعي كرده بود، توسط پليس فتاي شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگير شد.

سرهنگ «برزو همتي» در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع يك فقره پرونده جرايم اجتماعي با موضوع انتشار تصاوير خصوصي در فضاي مجازي به پليس فتاي شهرستان ملارد، رسيدگي به موضوع به ماموران اداره مبارزه با جرايم سايبري پليس فتا محول شد. در اين پرونده شاكي مدعي بود شخصي با سوءاستفاده از هويت شخصي و استفاده از پست الكترونيكيش و انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي در شبكه‌هاي اجتماعي، موجب هتك حرمت و حيثيت او شده است. سرهنگ همتي ادامه داد: پليس با انجام تحقيقات مقدماتي و تخصصي و همچنين برقراري ارتباط صوري با گرداننده صفحات مورد نظر كه فردي باهوش وفوق‌العاده مسلط به رايانه بود، توانست هويت متهم را كه همسر شاكي بود، مشخص كند.

رييس پليس شهرستان ملارد افزود: متهم كه دو ماه از ازدواجش با شاكي نمي‌گذشت به پليس فتا احضار و پس از مواجهه با مدارك و مستندات پرونده به بزه انتسابي اعتراف كرد. متهم انگيزه خود از اين كار را انتقام‌گيري از همسرش از زمان تحصيل در دانشگاه اعلام كرد و گفت كه با او ازدواج كرده تا از اين طريق آبرويش را در شبكه‌هاي اجتماعي و افرادي كه مرتبط با او هستند، ببرد. به گفته سرهنگ همتي متهم با صدور قرار 500 ميليون ريالي بازداشت و روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون