• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3292 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

‌رسانه‌هاي دنيا در شوك غربت كاسياس

 

گازتا دلو اسپورت (ايتاليا): ايكر از رئال مادريد رفت. پايان يك عصر. يك خداحافظي دردآور.

اكيپ (فرانسه): آيا كاسياس از رئال مادريد رانده شد؟ كاسياس و رئال آينده‌شان را از هم جدا كردند. باشگاه بايد به خاطر افتخارهايي كه كاسياس برايش كسب كرده است تا هميشه ممنون او باشد اما اكنون خروج او، راه را براي حضور داويد دخيا در سانتياگو برنابئو باز كرده است.

گاردين (انگليس): كاسياس در حالي كه مي‌گريست، پيوستنش به پورتو را تاييد كرد. پيراهني تيره به تن داشت و به تنهايي در نشست خبري خود در سانتياگو برنابئو حضور پيدا كرده بود. اين بازيكن 34 ساله اعلام كرد به پورتو مي‌رود و از رئال مادريد به خاطر تمامي اين سال‌ها تشكر كرد.

بيلد (آلمان): كاسياس و اشك‌هايش تنها بودند. خداحافظي يكي از اسطوره‌هاي باشگاه و بدون آنكه نماينده‌اي از سوي باشگاه در آن حضور داشته باشد. ايكر گريست و اعلام كرد رئال مادريد كه 25 سال در آن حضور داشته را ترك مي‌كند. او در فصل آخر با سوت هواداران رئال رو به رو شده بود و اكنون به پرتغال مي‌رود، جايي كه استقبال گرمي از او به عمل خواهد آمد.

آبولا (پرتغال): ايكر كاسياس پس از 25 سال رئال مادريد را ترك كرد. او در كنفرانس خبري كه برگزار شد گريست و از رئال خداحافظي كرد كه اين خداحافظي به معناي پايان يك عصر بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون