• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5658 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۰ آذر

رضا رجبي در گفت‌وگو با «اعتماد»:

از الان زود است كه از قهرماني‌ استقلال حرف بزنيم!

به گزارش «اعتماد»، استقلال در تهران مقابل نساجي جشنواره گل به راه انداخت و به صدر جدول برگشت. شاگردان نكونام در يك بازي يك‌طرفه حريف مازني را با ۴ گل بدرقه كردند تا پس از اين بازي، سرمربي‌حريف ناچار به استعفا شود!‌
رضا رجبي، يكي از پيشكسوتان استقلال درخصوص اين بازي و ادامه صدرنشيني آبي‌ها به خبرنگار «اعتماد» گفت: استقلال هميشه در تاريخ فوتبال ايران جزو‌ مدعيان بوده و اين تيم‌هميشه بزرگ بوده و در گذشته هم‌ثابت كرده است. اگر هم در مقطعي دچار شك و ترديد شده به خاطر سبك و نوع بازي بود. از زمان مربيگري مجيدي آنهايي كه عميقاً فوتبال را تماشا مي‌كنند‌ زياد از لحاظ سبك بازي راضي نبودند. همينطور كه در اوايل فصل هم وقتي نكونام مي‌برد به دليل  سبك بازي راضي نبودند‌ و خود من هم جزو آن دست از افرادي بودم كه اعتقاد‌داشتم‌اين تيم‌پتانسيل بازي هجومي را دارد و نفرات خوبي دارد. شما ببينيد الان آرمان رمضاني به بازي مي‌آيد تاثيرگذار است و بقيه هم‌همينطور. 
پيشكسوت‌ آبي‌ها ادامه داد: بازي با نساجي دوتا نيمه‌داشت، نيمه‌اول كه افتضاح بود و فقط روي ارسال‌بود كه سهرابيان دروازه را باز كرد اما در نيمه دوم تعويض‌هايي نكونام در خط جلو انجام داد كه كمك كرد. اين نشان‌دهنده اين است كه در فوتبال روز دنيا تيم‌هايي كه نتيجه را جلو هستند تعويض‌ها را در خط جلو انجام‌مي‌دهند تا بتوانند هم‌فشار را روي خط دفاعي حريف داشته باشند ‌هم آنكه بتوانند ضربه بيشتري به‌حريف بزنند. تعويض‌ها خيلي خوب بود و جوابش اين شد كه استقلال سه گل ديگر‌زد و چندتاي ديگر‌هم‌نزد!
رجبي تصريح كرد: استقلال بعد از مدت‌ها موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه حريف ايجاد كرد‌كه هم‌ يك نشاطي در استاديوم بود و هم يك شعفي در تيم‌بود . اگر موقعيت ايجاد كنند و گل بزنند مي‌تواند در آينده ‌هم ‌به روندروحي رواني تيم كمك كند.
رجبي در خصوص شانس قهرماني استقلال در اين‌فصل به «اعتماد» گفت: چندين سال است كه از قهرماني در نيم فصل مي‌گويند اگر يادتان باشد چند سال پيش هم برق شيراز در نيم‌فصل قهرمان بود و در پايان فصل سقوط كرد.‌سپاهان و استقلال و تراكتور و ‌چند تيم‌ديگر مدعي هستند و بايد به بازي‌ها فينال گونه نگاه كرد و تمركز گذاشت براي هربازي؛ چرا كه هيچ‌كدام از بازي‌ها راحت نيستند.‌مثلا‌ملوان را ببينيد‌تيم‌خوبي هستند با اينكه از نظر بودجه‌اي از همه تيم‌هاي مدعي كمتر هزينه كرده اما از لحاظ فني خوب روي اين تيم كار شده كه‌در رفسنجان چهار گل به حريف مي‌زند. نشان مي‌دهد اين‌تيم به لحاظ روحي و‌تاكتيكي به يك وحدت‌رسيده است اما خيلي مهم است اين موقعيت را حفظ كنيد. مثلا پارسال پرسپوليس ۷، ۸ امتياز عقب بود اما در نهايت‌قهرمان شد. ‌پس اين نشان‌نمي‌دهد‌كه از الان بگوييم كدام تيم قهرمان است. اما اول هم‌گفتم استقلال هميشه‌جزو‌مدعيان است و‌خواهد بود به خاطر قدمت باشگاه و شرايط اين باشگاه و حمايت‌هايي كه هواداران از تيم‌شان‌مي‌كنند بايد هم‌هميشه‌جزو‌مدعيان باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون