• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5658 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۰ آذر

مديرعامل آبي‌ها جاي پاسخگويي اتهام مي‌زند!

فرافكني خطير با سنگر گرفتن پشت اسم پرسپوليس

علي خطير چه پشتوانه‌اي دارد كه به جاي پاسخگويي در مواردي كه متهم شده حمله مي‌كند؟ چند روز پيش نامه‌اي از هدايت ممبيني، دبيركل فدراسيون منتشر شد. در آن نامه آمده است كه باشگاه استقلال با استفاده از سربرگ فدراسيون و جعل امضاي دبيركل با فيفا مكاتبه كرده. ممبيني در آن نامه از حراست فدراسيون درخواست كرده مساله پيگيري شود. 
علي خطير، مديرعامل باشگاه استقلال بعد از نزديك به 72 ساعت سكوت بعد از برد آبي‌ها برابر نساجي مقابل دوربين خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به سوال‌ها در رابطه با آن جعل امضا به جاي جواب دادن، به فدراسيون، ممبيني و باشگاه پرسپوليس حمله كرد! خطير به جاي اينكه بگويد سربرگ فدراسيون دست باشگاه استقلال چه كار مي‌كرده رسانه‌ها را مورد بازخواست قرار داده كه چرا نامه ممبيني را منتشر كرده‌اند! به جاي اينكه بگويد اصل نامه چه بوده ممبيني را تهديد مي‌كند و مي‌گويد بار آخرت باشد! به جاي اينكه جواب بدهد ماجراي جعل امضا چه بوده مي‌گويد اين كار پرسپوليسي‌هاست! 
اين حجم از فرافكني واقعا نوبر است! خطير تصور كرده با رنگي كردن ماجرا و انداختن توپ به زمين پرسپوليسي‌ها مي‌تواند از زير بار مساله شانه خالي كند. البته او ساعاتي بعد توسط كميته اخلاق فدراسيون فوتبال احضار شد تا در مورد اين مساله توضيح بدهد. طبق شنيده‌ها او بايد روز گذشته عصر به فدراسيون فوتبال مي‌رفته تا در مورد اين موارد پاسخگو باشد. برخي اخبار غيررسمي هم حاكي از آن است كه تاج در حال رفع و رجوع مشكل دوست قديمي‌اش يعني علي خطير در اين زمينه است .
جعل امضا و استفاده از سربرگ فدراسيون ابعادي فرافوتبالي دارد و نمونه‌اش در فوتبال ايران به ياد آورده نمي‌شود. اقدامي (در صورت صحت) بسيار زشت و ناپسند كه مي‌تواند و بايد محروميت‌هاي زيادي براي دست‌اندركارانش به دنبال داشته باشد. از آن سمت اگر چنين چيزي نبوده و صرفا تهمت زده شده است بايد اتهام‌زننده مورد بازخواست قانوني قرار بگيرد.
فرار رو به جلوي مديرعامل استقلال به جاي جواب دادن به درد كسي نمي‌خورد. گوش مردم و اهالي فوتبال از شنيدن داستان‌هاي رنگي پر شده است. اگر خطير مي‌گويد ممبيني دروغ مي‌گويد خيلي ساده يك كنفرانس خبري برگزار كند و جواب سوال خبرنگاران را بدهد نه اينكه بشود متكلم وحده و فقط ديگران را زير سوال ببرد. در ادامه هم بايد از ممبيني شكايت كند تا از اين به بعد چنين اتهامات سنگيني را متوجه ديگران نكند. اين شكل جنجال‌آفريني‌ها و بازي با كلمات نمي‌تواند اقدام غيراخلاقي احتمالي را لاپوشاني كند. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون