• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3122 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر

سوء قصد به دليل رعايت قانون

سيل در فرانسه AFP

 

اعتماد| جزييات سوء قصد به رييس كميته اجرايي فدراسيون بوكس در جريان مسابقات كشوري اين رشته ورزشي مشخص شد.
در حالي كه پيش از اين زمزمه وجود اختلاف شخصي در بروز اين حادثه شنيده مي‌شد عصر ديروز بهمن بردبار با دستيابي به بهبودي نسبي در گفت‌وگو با ايسنا از انگيزه ضارب از اين اقدام پرده برداشت و گفت: براساس قانون، در اين مسابقات بوكسورهاي بالاي 40 سال حق شركت در اين مسابقات را نداشتند و از سوي ديگر بوكسورهاي يك استان نمي‌توانستند براي استان ديگري مبارزه كنند. اين در حالي بود كه بوكسوري لرستاني كه به عنوان ضارب بردبار دستگير شد قصد داشت برخلاف قانون با 45 سال سن و از استاني ديگر در اين مسابقه‌ها شركت كند كه با ممانعت مسوولان مواجه شد.
بردبار مي‌گويد بعد از اين مشكلات، به صورت تلفني با ناطق نوري، رييس فدراسيون بوكس صحبت كرده است كه به او گفته‌اند اجازه ندهيد مبارزه كند و طبق قانون عمل كنيد. حتي بوكسور لرستاني هم با ناطق نوري صحبت كرد اما قانع شد و بلافاصله بعد از پايان يافتن تلفن، رو به او كرد و گفت «تو هستي كه اجازه نمي‌دهي من مبارزه كنم».
رييس هيات بوكس استان گيلان همچنين گفت: من يك روز بعد در بخش ICU به هوش آمدم. پزشكان گفتند كه تو در كما بودي و دچار ضربه مغزي شده بودي. اكنون شش روز از آن حادثه مي‌گذرد اما هنوز دست راستم از مچ تا كتف كار نمي‌كند. چهار دندانم شكسته و تورم زيادي هم در اطراف چشم‌ها، نيمه راست بدن و برخي نقاط ديگر بدنم وجود دارد.
بردبار در انتها با اشاره به عدم حضور رييس فدراسيون بوكس در محل مسابقات گفت: درست است كه مسوولان فدراسيون در آنجا بودند اما بحث مديريت مسابقه‌ها خيلي مهم است و قطعا اگر خود ناطق نوري در مسابقه‌ها حاضر بود چنين اتفاقاتي رخ نمي‌داد.
بهمن بردبار، رييس كميته اجرايي فدراسيون بوكس هفته گذشته در جريان رقابت‌هاي بوكس قهرماني بزرگسالان كشور در حالي كه قصد داشت به همراه فرزندش سوار اتوبوس حامل داوران و مسوولان فدراسيون بوكس شود با فردي كه با خودروي خود در كمين آنها بود مواجه شد و با خودروي او زير گرفته شد. در جريان اين تصادف بردبار به‌شدت مجروح و به بيمارستان انتقال يافت و ضارب نيز كه پس از زير گرفتن بردبار قصد فرار از محل حادثه را داشت با حضور مردم و نيروهاي انتظامي دستگير و روانه زندان شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون