• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3311 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد

سرخط خبرها

جلسه هيات‌مديره باشگاه ملوان بندرانزلي با حضور امير قلعه نويي درتهران برگزار و مقرر شد قلعه‌نويي به عنوان سرمربي در ليگ پانزدهم هدايت اين تيم را برعهده داشته باشد/ قرارداد اين مربي طبق اعلام باشگاه هفته آينده بالاخره ثبت خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان بودجه‌اي را براي فدراسيون فوتبال در نظر گرفته و اخيرا مبلغي را هم در اين زمينه پرداخت كرده است.

فهرست بهترين‌ فرنگي‌‌كاران ماه اعلام شد/ براساس فهرست اعلام شده از طرف اتحاديه جهاني كشتي افشين بيابانگرد با رتبه دوم وزن ۷۱ كيلوگرم، بهترين كشتي‌گير ايران در اين ماه بوده است/ قاسم رضايي در ۹۸ و حبيب‌الله اخلاقي در ۸۵ در رده سوم قرار دارند.

انصاري‌فرد تست پزشكي «پانيونيوس» يونان را با موفقيت پشت سر گذاشت.

روبين‌كازان بدون حقيقي راهي ليگ اروپا شد/ اين تيم در بازي برگشت يكي از ديدارهاي مرحله سوم مقدماتي اين رقابت‌ها با تساوي يك - يك مقابل اشتورم‌گراتس اتريش متوقف شد اما با توجه به پيروزي سه بر دو در بازي رفت جواز حضور در ليگ اروپا را به دست ‌آورد.

درحالي كه پيش از اين اعلام شده بود مسابقات ليگ برتر فوتسال ايران تا روز دوم بهمن ماه به اتمام مي‌رسد اما كميته فوتسال بعد از مشورت با «خسوس كاندلاس» سرمربي پيشين تيم ملي و گزينه اصلي هدايت تيم ايران قصد دارد مسابقات ليگ را يك ماه قبل از شروع جام ملت‌ها به اتمام برساند.

زهرا كياني موفق شد دومين طلاي تيم اعزامي ووشوي ايران و خودش را كسب كند. كياني كه پنجشنبه در فرم «چانگ چوان» موفق به كسب مدال طلا شده بود ديروز هم نمايشي تحسين‌برانگيز در فرم «چيانگ شو» داشت و با ثبت امتياز 35/9 به مدال طلا دست يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون