• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3336 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

مركز اطلاع‌رساني پليس پايتخت:

خون روي پيراهن قاتل، خون كودك 10 ساله است

 

 

اعتماد| در حالي كه متهم به قتل پسري 10 ساله در بازارچه شاپور تهران، همچنان مدعي است كه از روز قتل چيزي به خاطر نمي‌آورد، مركز اطلاع‌رساني پليس اعلام كرد براساس آزمايشات انجام شده، خون روي پيراهن قاتل هنگام دستگيري با خون مقتول يكي است.

متهم مردي 35 ساله با چهار فقره سابقه كيفري است كه متهم است دهم شهريور امسال پس از تعقيب كردن پسري 10 ساله به نام سپهر در كوچه مقدم خيابان وحدت اسلامي، او را در مقابل خانه‌اش با چاقو به قتل رسانده و متواري شده است. متهم در كمتر از 30 ساعت در چهار راه گلوبندك با پيراهني خوني دستگير شد كه پليس در تازه‌ترين واكنش خود نسبت به اين حادثه، مطابقت خون روي پيراهن با خون مقتول را تاييد كرده است. اين در حالي است كه متهم مدعي است در روز حادثه به دليل مصرف مواد مخدر شيشه تعادل كافي نداشته و چيزي از لحظه قتل به خاطر ندارد. او در بازجويي‌ها خود را اشكان معرفي كرده و به كارآگاهان گفته است: «روز حادثه در خانه‌ام استراحت مي‌كردم كه با صداي سر و صداي بچه‌ها از خواب بيدار شدم. آنها در كوچه بازي مي‌كردند و سر و صداي‌شان من را عصباني كرده بود. وقتي به كوچه رفتم بچه‌اي نديدم. فقط پسربچه‌اي 10 ساله - مقتول- را ديدم كه در ابتداي كوچه ايستاده بود. من به سمتش نرفتم. فقط اين صحنه يادم مي‌آيد. من از موضوع قتل او هم خبر نداشتم و در پليس آگاهي متوجه اين موضوع شدم. من فقط يادم مي‌آيد كه مقتول شبيه بچگي‌هاي خودم بود و قبلا او را در روياهايم ديده بودم.»

متهم زمان دستگيري در حال پياده‌روي در چهارراه گلوبندك تهران بود. او درباره چرايي عدم كشف آلت قتاله در زمان بازرسي، هنگام دستگيري در بازجويي‌ها گفته كه چاقو را براي تهيه مرفين فروخته است. در تازه‌ترين گفت‌وگويي كه از متهم در روزنامه ايران منتشر شده، آمده است كه او به دليل اعتياد شديد به مواد مخدر دو بار خودكشي كرده و آخرين بار 40 روز در كما بوده است. او گفته است كه دو خواهر و سه برادر دارد و پيش از دستگيري همراه مادر 90 ساله‌اش زندگي مي‌كرد و نخستين بار توسط يكي از برادرانش با مواد آشنا شده است. او پيش از اين پنج سال در يكي از بانك‌ها مشغول به كار بوده كه بنا به دلايلي كه خود نامشخص اعلام كرده، اخراج شده است. مادر مقتول نيز در نخستين رويارويي خود با متهم در دادسراي امور جنايي تهران، خواستار اعدام او روبه‌روي در خانه‌اش، همانجايي كه جسد پسرش رها شده بود، شد. براساس اطلاعيه مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، رسيدگي به پرونده متهم براي تكميل جزييات همچنان در پايگاه دهم ويژه قتل ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون