• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3347 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور

سرخط خبرها

بازيكنان برتر هر پست بر اساس عملكرد انفرادي در مجموع هشت رقابت برگزار شده با اتمام مرحله دوم جام جهاني 2015 مشخص شدند. آمار برترين‌ها حاكي از آن است كه سيد محمد موسوي با اختلاف قابل توجهي در صدر بهترين مدافعان مسابقات قرار گرفته است. همچنين ميلاد عبادي‌پور كه از ابتداي مسابقات در رده‌هاي اول تا سوم بهترين دريافت كننده قرار داشت، همچنان در صدر اين جدول قرار دارد.

فدراسيون جهاني بسكتبال و سايت رسمي رقابت‌هاي بسكتبال قهرماني آسيا در گزارشي به وضعيت گروه A بيست و هشتمين دوره اين مسابقات پرداخته و ايران را شانس نخست قهرماني در قاره كهن معرفي كرده است. در اين گزارش مهدي كامراني به عنوان يكي از ستاره‌هاي تيم ملي معرفي شده است. وب سايت رسمي اين مسابقات ليست بازيكنان شانزده كشور را معرفي كرده كه تيم چين با ميانگين قد 203 سانتيمتر بلندترين تيم مسابقات و مالزي و سنگاپور با ميانگين سني 23 سال جوان‌ترين تيم اين ر‌قا‌بت‌ها معرفي شده‌اند. تيم ‌ملي ايران نيز با ميانگين قد 196 سانتيمتر چهارمين تيم بلند اين مسابقات پس از چين، قطر و قزاقستان نام گرفته است.

ابوالحسن مهدوي، رييس فدراسيون هندبال درباره تغيير نايب‌رييس بانوان اين فدراسيون اعلام كرد كه فدراسيون با خانم نظرعلي اختلاف نظري نداشت و به دليل مشغله كاري، او به صورت توافقي از فدراسيون جدا شد.

دوپينگ دو قايقران ايراني كه در ر‌قا‌بت‌هاي انتخابي تيم ‌ملي حضور داشتند، مثبت اعلام شده است و اين دو ملي‌پوش از ليست نفرات خارج شدند. اين آزمايش توسط فدراسيون و براي مبارزه با دوپينگ گرفته شده است.

هجدهمين جشنواره زيبايي اسب اصيل ايران و يازدهمين جشنواره ملي ايكاهو در اردكان پايان يافت. در اين جشنواره 176 شركت‌كننده از استان‌هاي اصفهان، كرمان، يزد، همدان و فارس حضور داشتند و در مدت سه روز در گروه‌هاي خالص ايراني، توليد داخل و وارداتي نريان و ماديان با هم رقابت كردند .

در پايان جام جهاني تيراندازي استراليا در رقابت‌هاي تپانچه بادي 10 متر P2، ساره جوانمردي با امتياز 386 ركورد پيشين جهان را كه در اختيار خودش بود، 5 امتياز ارتقا داد و به عنوان قهرماني دست يافت و سميرا ارم و عاليه محمودي نيز دوم و سوم شدند.

محمدرضا مقصودلو، رييس فدراسيون كبدي از راه‎اندازي 18 پايگاه استعداديابي در كشور خبر داد و اعلام كرد فدراسيون تاكنون 20 مربي استعدادياب را تحت پوشش قرار داده و حمايت‎‎‎‎هاي لازم را از آنها انجام خواهيم داد.

مهدي زماني در رقابت‌هاي جام جهاني تيراندازي معلولان در استراليا چهارم شد و سهميه تپانچه بادي بازي‌هاي پارالمپيك 2016 را كسب كرد.

در تازه‌ترين رده‌بندي تيم‌هاي دونفره تنيس روي ميز جهان نيما و نوشاد عالميان با 42 پله صعود در رده 36 رنكينگ جهاني قرار گرفتند.

يك سايت خبري مدعي شد كه جواد خياباني به تازگي به عنوان مشاور يك تيم فوتبال مشغول به كار شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون