• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3356 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

سرلشكر فيروزآبادي:

تلاش مي‌كنيم كشورها را با رويكرد مثبت جذب كنيم

گروه سياسي|نفوذ امريكا و راه‌هاي آن. موضوعي كه خيلي از مقامات مسوول اين روزها از آن هشدار مي‌دهند. رهبر انقلاب در يكي از سخنراني‌هاي‌شان در همين مورد فرموده بودند « بايد مهيا بشويم تا جلوي نفوذ امريكا را بگيريم. حالا رييس ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مي‌گويد اين جمله از امروز، اين شعار و حرف اول ماست و بحث‌هاي ديگر كنار مي‌رود.» به گزارش تسنيم، سرلشكر فيروزآبادي كه در جلسه كميته دايمي پدافند غيرعامل كشور سخن مي‌گفت با اشاره به نفوذ امريكا ادامه داد: در خصوص جلوگيري از نفوذ امريكا در همه ابعاد بايد فكر كنيم، در فرهنگ، اقتصاد، سياست، آموزش و پژوهش و ساير مسائل. مهم‌ترين بخش صحبت‌هاي سرلشكر فيروزآبادي را در ادامه به نقل از ايسنا مي‌خوانيد:

مساله اصلي اين است كه امريكا در تمامي جبهه‌ها با همه تلاش خود در برابر ايران شكست خورده و از امروز درصدد بازگشايي راه جديد است، مي‌خواهد با پوشش جديدي نفوذ كند، بنابراين هوشياري و دقت در كشف اين نفوذ، براي حفظ تداوم انقلاب، نه حفظ بقاي انقلاب(انقلاب تثبيت شده است)، براي حفظ تداوم انقلاب و بيداري اسلامي، بايد جلوي نفوذ امريكا را گرفت، امريكا هم تنها به معناي ايالات متحده نيست، مساله، مساله استكبار جهاني است.

بستن راه نفوذ امريكا يعني بستن هر رخنه‌اي، تاسي داشتن به خط امام و راه امام، تعصب داشتن به بركاتي كه از شهيدان براي ما به ارث مانده است. در پدافند غيرعامل، يكي از اقدامات مربوط به بستن راه‌هاي نفوذ امريكا است و امروز اهميتش بيشتر شده است، حقيقتا پدافند غير عامل اهميت بيشتري پيدا كرده است.

تلاش مي‌كنيم كشورها را با رويكرد مثبت جذب كنيم، فرمايش مقام معظم رهبري هم اين است كه با همه برادران مسلمان خوبيم، بناي جنگ و درگيري نداريم، بناي دوستي داريم، ولي اينهايي كه حاكمند درك نمي‌كنند، آنها كماكان راه‌شان را با امريكا و اسراييل ادامه مي‌دهند، مگر اينكه در شرايطي قرار بگيرند كه ما بتوانيم مانع شويم، بنابراين شايد شرايط كمي سخت‌تر شده است ولي در عين حال، انقلاب با گذشتن از مساله هسته‌اي بايد دوباره برگردد به موضع اصلي حضرت امام خميني(ره) و جلوگيري از نفوذ امريكا و امريكايي.

يكي از چيزهاي خيلي ظريفي كه وجود دارد كه در گذشته هم از آن آسيب ديديم، مساله نهال امريكا در جمهوري اسلامي است آنها براي خودشان نهالي كاشته‌اند، همه تلاش‌شان در اين نفوذ آن است كه نهال‌شان را آبياري كرده، در كشور جاي شجره طيبه اسلام ناب امام را بگيرد.

نكته اينجاست كه مي‌بينيد، مقام معظم رهبري با اين صراحت در برابر امريكا و در حمايت از مسلمين حرف مي‌زند، دليلش اين است كه دل‌هاي عالم اين را مي‌خواهد، منتظر است، اگر در جمهوري اسلامي صدا كمرنگ شده و تغيير كند يا كسي اظهار پشيماني كند، موجب شكسته شدن ميليون‌ها دل خواهد شد و اين نبايد متوقف شود، اين همان پرچم امام زمان(عج) است كه به دست ما داده‌اند، تا خود آقا بيايد تحويل بگيرد و ادامه بدهد، ما زمينه‌سازي مي‌كنيم جاده صاف مي‌كنيم، محيط را فراهم و فضا را آماده مي‌كنيم، چيزي جز اين امكان پذير نيست. به خاطر شروع اين گام انقلاب و اين پيچ در كشور، بايد در اين جلسه يادآوري مي‌كردم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون