• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3370 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر

خبر كوتاه

امدادرساني به 80 نفر در سيل شش استان

ايسنا| سخنگوي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر از آسيب‌ديدگي هشت شهر و 9 روستا در جريان سيل و آ‌ب‌گرفتگي در شش استان كشور خبر داد. مصطفي مرتضوي با اشاره به سيل و آب‌گرفتگي شش استان كشور شامل گيلان، اردبيل، گلستان، كرمان، مازندران و سيستان، گفت: تا ساعت 15 شنبه، شش شهرستان تحت تاثير سيل و آب‌گرفتگي قرار گرفته‌اند و امدادرساني‌هاي لازم به اين مناطق صورت گرفته است. به گفته وي، در جريان سيل و آب‌گرفتگي امروز هشت شهر و 9 روستا آسيب ديده‌اند و 98 امدادگر در قالب 24 تيم عملياتي به 80 نفر امدادرساني كرده‌اند. مرتضوي با اشاره به مصدوميت يك تن و انتقال وي به مراكز درماني در عين حال از تخليه آب از 16 واحد مسكوني تا ساعت 15 روز شنبه خبر داد.

 

تولد يك نوزاد در ارتفاع 9000 متري

ايسنا| يك نوزاد در يك هواپيماي مسافربري در ارتفاع 9000 متري از زمين به دنيا آمد. اين هواپيما بين تايوان و ايالات‌متحده در پرواز بوده است. «ادموند چن» مادر اين نوزاد كه اهل تايوان است در هشت ماهگي بارداري خود به مهمانداران اعلام مي‌كند كه فرزندش در حال به دنيا آمدن است. پزشكي كه در بين مسافران بوده كمك كرده تا اين نوزاد به دنيا بيايد.

 

رعد و برق جان زن 55 ساله را گرفت

ايرنا| يك زن 55 ساله دهدشتي بر اثر رعد و برق در منطقه دره‌شور اين شهرستان جان خود را از دست داد. علمدار دركيا، مسوول فوريت‌هاي پزشكي شهرستان كهگيلويه گفت: با تلاش اورژانس 115 جسد نيمه‌جان اين زن كه روي زمين افتاده بود به سرعت به اورژانس بيمارستان امام خميني (ره) دهدشت انتقال يافت اما به علت شدت جراحات تلاش براي وارد كردن شوك و احياي اين زن حادثه‌ديده بي‌نتيجه ماند.

 

مردي همسرش را كشت و خودكشي كرد

باشگاه خبرنگاران| مرد جوان پس از آتش زدن و قتل همسرش با ريختن بنزين روي خودش خودكشي كرد. صبح جمعه مسوولان بيمارستان سوانح و سوختگي شهيد مطهري در تماس با پليس از مرگ زن 24 ساله‌اي به علت سوختگي با بنزين خبر دادند. با حضور ماموران كلانتري ونك در بيمارستان برادر زن جوان مدعي شد ساكن شهر زنجان هستند و خواهرش توسط همسرش با بنزين آتش زده شده است. پسر جوان گفت: دامادمان هميشه خواهرم را كتك مي‌زد و او را تحقير مي‌كرد. او چندي قبل خواهرم را تهديد به قتل كرد و چند روز قبل با خريد يك دبه بنزين تهديدش را عملي كرد و بعد خودش را نيز آتش زد. بعد از بستري شدن هر دو آنها خواهرم به علت شدت سوختگي به تهران منتقل و امروز به علت شدت جراحات جانش را از دست داد. با حرف‌هاي برادر زن جوان ماموران موضوع را به بازپرس ويژه قتل پايتخت اطلاع دادند كه او با توجه به ارتكاب قتل در شهري ديگر دستور تكميل تحقيقات و ارسال پرونده به زنجان را صادر كرد.

 

سقوط مرگبار نگهبان هنگام گرفتن كبوتر

باشگاه خبرنگاران| نگهبان يك مجتمع تجاري هنگام گرفتن كبوتر از پشت‌بام سقوط كرد و جانش را از دست داد. ظهر جمعه اهالي پانزده خرداد حين رفت و آمد در خيابان متوجه جسد پسر جواني شدند. با حضور ماموران كلانتري بازار در محل يكي از شاهدان ماجرا گفت: دقايقي قبل پسر جواني كه نگهبان مجتمع است از پشت‌بام سقوط كرد. با مشخص شدن سقوط پسر جوان، با دستور بازپرس جنايي و با كمك آتش‌نشاني ماموران وارد پاساژ شدند. با حضور ماموران در پشت‌بام آنها با كبوتري زخمي مواجه شدند. در بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد پسر 32 ساله وقتي براي گرفتن كبوتر به روي شيرواني پشت‌بام رفته بود تعادلش را از دست داده و به پايين سقوط مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون