• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3395 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

حمله صهيونيست‌ها به اردوگاه قلنديه

نظاميان صهيونيستي با حمله به اردوگاه قلنديه در شمال قدس اشغالي سه فلسطيني را شهيد و بيش از 20 نفر ديگر را مجروح كردند. بر اثر اين حمله دو فلسطيني به نام‌هاي احمد ابو العيش (28 ساله) و ليث اسعد مناصره (21ساله) در محل به شهادت رسيدند و فلسطيني سوم در بازداشت به شهادت رسيد. به گزارش الجزيره نظاميان صهيونيستي يكي از مجروح‌شدگان در حادثه حمله به اردوگاه قلنديه را از داخل آمبولانسي كه سعي در انتقال وي به بيمارستان داشت،
بازداشت كردند.

بر اساس اين گزارش نيروهاي ارتش صهيونيستي به اردوگاه قلنديه حمله كرده بودند تا منزل اسير محمد ابو شاهين متهم به قتل يك شهرك‌نشين در غرب رام‌الله در تاريخ ژوئن را ويران كنند. صهيونيست‌ها در اين حمله منزل اين اسير فلسطيني را منفجر ساختند. در پي آن درگيري‌هايي با فلسطيني‌ها رخ داد كه منجر به شهادت دو فلسطيني و زخمي شدن بيش از 20 فلسطيني به ضرب گلوله‌هاي نظاميان صهيونيستي شد و سربازان ارتش صهيونيستي پس از ارتكاب اين جنايت از اردوگاه قلنديه عقب‌نشيني كردند. اين حملات به دنبال درگيري‌هاي شديد فلسطيني‌ها با صهيونيست‌ها در روز يكشنبه رخ داد. نظاميان رژيم صهيونيستي روز يكشنبه در درگيري‌هاي مختلف بيش از 30 فلسطيني را نيز بازداشت كردند. در اين راستا در درگيري‌هاي شديد جوانان فلسطيني با نظاميان رژيم صهيونيستي در مرز نوار غزه به ويژه در نزديكي محله مرزي شجاعيه شماري از فلسطينيان بر اثر استنشاق گاز اشك آور دچار خفگي شدند.

بدين گونه شمار شهداي انتفاضه تا اين لحظه به 92 نفر رسيده و شمار فلسطينياني كه به ضرب گلوله زخمي شده يا بر اثر استنشاق گاز اشك‌آور دچار خفگي شده‌اند، از مرز 9000 نفر گذشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون