• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3405 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر

صادرات غير نفتي و اقتصاد مقاومتي شعار نيست


 آيين تجليل از صادر‌كنندگان نمونه استان اصفهان با حضور توليدكنندگان و صادركنندگان برتر استان در اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد و در اين مراسم با اهداي لوح و تنديس به دكتر بهرام سبحاني از شركت فولاد مباركه به عنوان صادر‌كننده برتر ملي تجليل به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار فولاد، دكتر بهرام سبحاني، مديرعامل فولادمباركه اصفهان شامگاه چهارشنبه چهارم آذرماه در مراسم تجليل از صادر‌كنندگان نمونه استان در اتاق بازرگاني اصفهان با اشاره به مشكلات پيش روي صادركنندگان اظهاركرد: در شرايط اقتصاد فعلي و حتي در شرايطي كه اقتصاد تثبيت شده‌اي داشتيم، راهي جز توليد و صادرات نداشتيم و ادامه حيات توليد در واحدهاي توليدي به خصوص واحدهاي بزرگ را بايد در صادرات جست‌وجو كنيم.
وي ادامه داد: فولادمباركه براي پيشبرد اهداف خود بايد به بازارهاي جهاني وصل باشد. وقتي به بازار خارج وصل شويم به دليل ثبات بيشتر اين بازار كمتر ضربه پذير مي‌شويم. همان‌طور كه در يك سال گذشته به دليل ركودي كه در بازار داخل حاكم بود اگر فولادمباركه صادرات نداشت مشخص نبود چه به سر اين واحد توليدي مي‌آمد؟! مديران فولادمباركه به اتفاق همكاران خود برنامه‌ريزي كردند و سند صادرات ترسيم شد. صادرات 500 هزار تن در سال 92 را به يك ميليون تن برنامه‌ريزي و هدفگذاري كرديم و سال گذشته نيز صادرات را به يك و نيم ميليون تن رسانديم و امسال هم صادرات همين ميزان محصول را برنامه‌ريزي كرديم كه تا پايان سال به آن خواهيم رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون