• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3411 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ آذر

افشاي جزييات اسيدپاشي نازي‌آباد

اسيدپاشي روي خود براي رسيدن به معشوق


اعتماد|دختري جوان براي مجبور كردن همسرش به جدايي و ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، روي خود اسيدپاشيد.
رسيدگي به اين پرونده از ظهر يكشنبه با اطلاع كلانتري 130 نازي‌آباد از وقوع يك فقره اسيدپاشي روي دختري 21 ساله در يكي از كوچه‌هاي فرعي خيابان بهمن‌يار آغاز شد. با حضور ماموران در محل به سرعت دختر جوان به بيمارستان منتقل و رسيدگي به حادثه با تشكيل پرونده‌اي با موضوع «اسيدپاشي» از سوي كارآگاهان پايگاه شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ كليد خورد.
با آغاز رسيدگي، كارآگاهان به تحقيقات ميداني پرداختند و موفق به كشف آثار اسيد روي آسفالت و يك بطري حاوي اسيد در نزديكي محل اسيدپاشي شدند. همزمان تيمي از ماموران در بيمارستان حاضر شدند و به تحقيق از دختر 21 ساله پرداختند كه از ناحيه سر و دست‌ها دچار سوختگي شده بود. مهسا در ابتدا اسيدپاش را پسري جوان كه سوار بر يك دستگاه موتوسيكلت آپاچي سفيدرنگ بود معرفي كرد اما پس از مدتي كوتاه حرف خود را پس گرفت و به اسيدپاشي روي خود اعتراف كرد. دختر جوان درباره انگيزه خود از اين اقدام به كارآگاهان گفت: «چند وقت پيش با وجود ميلم، به عقد يكي از بستگانم درآمدم. من به پسر ديگري به نام اميد علاقه داشتم براي همين چند بار از همسرم خواستم طلاقم بدهد اما او قبول نكرد. سرانجام تصميم گرفتم روي خودم اسيد بپاشم. موضوع را به اميد گفتم. او موافق نبود اما وقتي اصرار من را ديد، يك بطري اسيد برايم خريد. روز حادثه، شخصا اسيد را روي دست و سر خودم ريختم و مدعي شدم مورد
 اسيدپاشي قرار گرفته‌ام.»
با ثبت اعترافات مهسا، اميد به پايگاه شانزدهم منتقل شد. او حرف‌هاي دختر جوان را تاييد كرد و به كارآگاهان گفت: «چند ماه پيش، با مهسا آشنا شدم. وقتي ازدواج كرد شوكه شدم چون از اين موضوع خبر نداشتم. او مي‌گفت علاقه‌اي به همسرش ندارد. پس از مدتي موضوع اسيدپاشي را مطرح كرد. من بارها مخالفت كردم اما سرانجام، هشتم آذر مجبور شدم برايش يك بطري اسيد بخرم. پس از آن ديگر خبري از او نداشتم تا اينكه شامگاه پانزدهم آذر – شب حادثه – با تماس يكي از دوستان مهسا به نام مريم، از اسيدپاشي
 باخبر شدم.»
به اين ترتيب مريم نيز به پايگاه شانزدهم احضار شد. او به كارآگاهان گفت: «مهسا مدام مي‌گفت علاقه‌اي به شوهرش ندارد و مي‌خواهد به يك نحوي به خود آسيب بزند. من هر بار مخالفت مي‌كردم اما هرگز از نقشه او براي پاشيدن اسيد روي خودش خبر نداشتم. روز حادثه هم در تهران نبودم و با تماس خانواده مهسا از موضوع باخبر شدم. بلافاصله هم اميد را در جريان گذاشتم.»
آخرين بازجويي‌ها از اميد نشان مي‌دهد مهسا قصد داشت با اسيدپاشي روي خود، همسرش را مجبور به طلاق كند تا بتواند با اميد ازدواج كند. او اين موضوع را با اميد در ميان گذاشته و به اين ترتيب موافقتش را براي خريد اسيد جلب كرده است. سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان اين موضوع از ادامه انجام اقدامات درماني روي مهسا در بيمارستان خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون