• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3423 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ دي

سرخط خبرها

فعال شدن خطوط كشتيراني به امريكا و آفريقا|مديرعامل كشتيراني جمهوري اسلامي ايران از فعال شدن خط كشتيراني خليج‌فارس به امريكاي جنوبي و شمالي بعد از لغو تحريم‌ها خبر داد و اعلام كرد: خط كشتيراني خليج فارس به اروپا نيز ازسرگيري مي‌شود و راه‌اندازي خط جديد كشتيراني خليج فارس به كشورهاي آفريقاي شرقي، جنوبي و غربي تا يك ماه ديگر نهايي مي‌شود. محمد سعيدي، با اشاره به لغو تحريم‌هاي اقتصادي كه در ماه جاري اجرا مي‌شوند، اظهار كرد: سفارشاتي در زمينه‌ ساخت شناورها داده بوديم كه سازندگان به دليل تحريم، عملا قرار‌دادها را تعليق كرده بودند كه اميدواريم بعد از لغو تحريم بتوانيم اين قرار‌داد‌ها را فعال كنيم.

طرح جمع‌آوري اطلاعات كارگران شكست خورد|دبيركل كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگران ايران با اشاره به اينكه سامانه 30001633 كه قرار بود اطلاعات بيش از شش ميليون كارگر را جمع‌آوري كند، در آستانه تعطيلي قرار گرفته است، گفت: دستگاه‌هاي دولتي و مجلس همكاري‌هاي لازم را نكردند. هادي ابوي، با اشاره به آخرين جزييات طرح جمع‌آوري اطلاعات كارگران اظهار داشت: اين سامانه پيامكي با رقم 30001633 پنج ماه پيش به صورت پايلوت آغاز به كار كرد. به دليل عدم همكاري دولت و مجلس اين طرح شكست خورد اما هنوز به طور كامل آن را تعطيل نكرده‌ايم.

هشدار وزارت راه به شهروندان متقاضي پيش‌خريد ساختمان|نماينده وزير راه و‌شهرسازي در شوراي حفظ حقوق بيت‌المال در اراضي و منابع طبيعي به شهروندان متقاضي پيش‌خريد ساختمان هشدار دارد مراقب فريبكاران باشند. حسين معصوم در خصوص آخرين وضعيت پرونده تخلفات پروژه ساريناكيش، گفت: مديران اين پروژه مبادرت به تبليغات گسترده مبني بر پيش فروش واحدهاي تجاري پروژه ساريناكيش انجام داده‌اند كه در بررسي‌هايي كه وزارت راه و شهرسازي انجام داد، متوجه شديم مسوولان پروژه مجوز لازم براي تبليغات پيش فروش را از وزارت راه و شهرسازي كسب نكرده‌اند. مشاور وزير راه و شهرسازي ادامه داد: به همين دليل براي آنكه مجددا مشكلي مانند معضل «پديده» در كشور ايجاد نشود و ساريناكيش به پديده۲ تبديل نشود، سريعا وزارت راه و شهرسازي وارد اين قضيه شد و به دستگاه قضايي شكايت كرد، اين شكايت درحال رسيدگي است و مراجع قضايي دستور دادند تا پايان رسيدگي پرونده اقدامات و تبليغات پروژه ساريناكيش متوقف شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون