• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3442 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

مهم‌ترين اولويت، رسيدگي به معيشت مردم

رسول منتجب‌نيا٭

بعد از اجرايي شدن برجام دولت بايد يك سياست سنجيده و حساب‌شده‌اي را براي مسائل اقتصادي و سياست داخلي و خارجي ارايه كند و دچار روزمرّگي يا شتابزدگي نباشد. گروه‌هايي هستند كه به اشكال مختلف مي‌خواهند دولت را ناكارآمد جلوه دهند. يكي از راه‌هاي آنان اين است كه انتظارات را بالا ببرند يا دولت را وادار كنند دست به اقدامات خلق‌الساعه بزند. البته از دولت آقاي روحاني انتظار اين است كه تحت تاثير قرار نگيرد. همچنين نسبت به درآمدهايي كه از رفع تحريم‌ها به دست مي‌آيد يا سرمايه‌گذاري‌هايي كه در كشور زمينه‌سازي مي‌شود بايد توجه داشت تا در محلي هزينه شود كه بيشترين عايدي را براي كشور داشته باشد. تمام اينها بايد براساس برنامه‌ريزي دقيق باشد.
همزمان با اجراي برجام دولت بايد در داخل به وضع معيشت مردم رسيدگي عاجل و تلاش كند مشكلات اقتصادي مردم را به حداقل برساند. همه مي‌دانيم كه با اجراي برجام معجزه نمي‌شود اما بايد تلاش كرد.
دولت در سياست خارجي توفيق خوبي به دست آورده است اما در فضاي داخلي، براي برخورد با گروه‌هاي فشار و قانون‌شكن بايد يك الگوي منطقي ارايه شود تا همه دستگاه‌ها همراه شوند و براي هميشه تندروي و افراط‌گرايي از بين برود. اميدواريم انتخابات نيز به گونه‌اي به ثمر برسد كه مجلسي تشكيل شود تا به دولت كمك كند و برنامه‌هاي دولت
به درستي اجرايي شود.٭ قائم مقام حزب اعتماد ملي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون