• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3449 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۵ بهمن

قتل در ساعت سه صبح

قاتل به فاصله چهار سال همسر و پسرش را كشت

اعتماد|محسن «ح» قاتل سابقه‌داري كه يك بار اقدام به كشتن همسرش كرده بود و با رضايت خانواده مقتوله آزاد شده بود، پسرش را كشت. دختر متهم به اداره دهم پليس آگاهي گفت: آن شب پدرم ساعت 10 شب به خانه آمد و به بهانه اينكه چرا برادر 14 ساله‌ام محمدعلي مادربزرگم را اذيت مي‌كند با او درگير شد. حدود ساعت 3 نيمه‌شب بود كه با شنيدن صداي خِس‌خِس از خواب بيدار شدم، وقتي چراغ را روشن كردم ناگهان پدرم را ديدم كه بر روي سينه برادرم افتاده و در حال خفه كردن اوست. از مادربزرگم درخواست كمك كردم اما همان موقع يك جسم تيز به بازويم خورد و توان حركتم را از بين برد. بلافاصله با 110 تماس گرفتم. پليس كه از راه رسيد پدرم هنوز مشغول خفه كردن محمدعلي بود. ماموران محمدعلي را به بيمارستان بردند. اما او در بيمارستان فوت كرد.
به اين ترتيب پرونده‌ مقدماتي با موضوع قتل عمد به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 27 تهران تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل عمـد پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد كه متهم به مصرف موادمخدر از نوع شيشه اعتياد دارد، او شب حادثه در منزل دوستانش مصرف شيشه داشته و پس از مراجعه به خانه با پسرش درگير شده و حدود ساعت سه او را به قتل رسانده است. با انتقال متهم به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ و بررسي سوابق وي مشخص شد كه محسن. ح (49 ساله) در تاريخ يكم شهريورماه سال 90 پس از مصرف شيشه و درگيري با همسرش مهناز (40 ساله) او را با ضربات چاقو به قتل رسانده. در اين پرونده كه در شعبه دوم بازپرسي دادسراي جنايي رسيدگي شده بود متهم با حكم دستگاه قضايي به قتل عمـد محكوم شد اما پس از گذشت چند سال و با رضايت خانواده مقتوله، از زندان آزاد شد.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم به ارتكاب جنايت و دلايل و شواهد به دست آمده از زمان ارتكاب جنايت، قرار بازداشت قانوني از سوي مقام محترم قضايي صادر شد و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون