• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3449 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۵ بهمن

خبر كوتاه

دستگيري سارقان مسلح در بويين‌زهرا
باشگاه خبرنگاران| دو دوست تبهكار كه با همكاري يكديگر اقدام به سرقت طلافروشي بويين‌زهرا كرده بودند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند. متهمان در بازجويي‌هاي اوليه به سرقت مسلحانه اعتراف كردند. در بررسي‌ سوابق آنان مشخص شد كه اين افراد داراي سوابق متعدد كيفري هستند و به مواد مخدر صنعتي نيز اعتياد دارند. پليس اين دو سارق را در اطراف بويين‌زهرا شناسايي و در يك اقدام ضربتي آنها را دستگير كرد. سردار مهدي محمودي، فرمانده انتظامي استان قزوين درباره اين خبر گفت: يكي از متهمان طلاجات را در اسلامشهر به برادرش داده بود كه وي نيز به همراه تعدادي مالخر در اين رابطه دستگير شدند.
 
كشف دو كيلوگرم شيشه از گلگير پژو
ايسنا| قاچاقچياني كه 2 كيلوگرم شيشه را در منطقه سراوان رشت در گلگير عقب خودروي پژو جاساز كرده بودند، توسط پليس دستگير شدند. رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر با همكاري ماموران اداره اطلاعات با تحقيقات نامحسوس پليسي از صحت اين موضوع و انتقال مقدار قابل توجهي شيشه توسط اين دو قاچاقچي به استان گيلان مطلع شدند.

دستگيري بازرس قلابي اداره ورزش و جوانان
در سعادت‌آباد
پليس| مردي كه با معرفي خود به عنوان بازرس اداره ورزش و جوانان قصد اخاذي از باشگاه‌هاي بدنسازي را داشت، توسط مدير باشگاه شناسايي و تحويل پليس داده شد. چندي پيش اهالي منطقه سعادت آباد با 110 تماس گرفته و از دستگيري مردي شياد خبر دادند. عوامل گشت كلانتري 134 شهرك قدس خود را به ميدان كاج رسانده كه دو تن از شهروندان در حالي كه سراسيمه و پريشان به نظر مي‌رسيدند، اظهار داشتند: فردي به هويت «فرامرز» خود را به عنوان بازرس اداره ورزش و جوانان معرفي كرد و به بهانه جلوگيري از پلمب باشگاه قصد اخاذي ميليوني را از ما داشت. سرهنگ سعيد كفراشي، رييس كلانتري 134 شهرك قدس گفت: ماموران پس از بازديد از باشگاه متهم را به علت غصب شغل و عناوين دستگير و براي بررسي بيشتر به كلانتري منتقل كردند.
 
مجازات عامل جنايت در شب 21 رمضان
باشگاه خبرنگاران| مردي كه با اسلحه ساچمه‌اي جنايتي را در شب 21 رمضان رقم زده بود، اعدام شد. شب 21 ماه رمضان در شهر ياسوج سرنشينان يك دستگاه سواري پژو، پس از درگيري با جواني در بلوار عدل ياسوج او را مورد اصابت گلوله تفنگ ساچمه‌زني قرار دادند. در اين حادثه يك نفر كشته و چند نفر مجروح شدند. به گفته دادستان عمومي مركز استان كهگيلويه و بويراحمد اين پرونده در دستگاه قضا به دليل حساسيت و بازگشت آرامش به مردم اين منطقه در سريع‌ترين زمان ممكن مورد بررسي قرار گرفت.

درگيري خونين در يك روستاي شوش
ايرنا| درگيري در يكي از روستاهاي شهرستان شوش در شمال استان خوزستان يك كشته و دو مصدوم برجاي گذاشت. به نقل از شاهدان حادثه اين درگيري جمعه شب بين عده‌اي در شهرك بهرام از توابع بخش مركزي شهرستان شوش آغاز و بدون خونريزي پايان يافت. اما در ادامه درگيري صبح روز شنبه سه نفر با ضربات چاقو مصدوم شدند كه يكي از آنها (مرد 32 ساله) بر اثر شدت جراحات ناشي از ضربات چاقو در بيمارستان نظام مافي شوش جان باخت. رضا نجاتي، فرماندار و رييس شوراي تامين شهرستان شوش از دستگيري دو نفر از عوامل اين درگيري خبر داد و گفت: تلاش براي دستگيري ساير عوامل و شخص قاتل ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون