• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3451 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن

فرمانده انتظامي مازندران خبر داد فرمانده انتظامي مازندران خبر داد

دستگيري پنج شرور مازندراني در ارتباط با كليپ‌هاي تهديدآميز

اعتماد| فرمانده انتظامي مازندران از دستگيري پنج شرور كه اقدام به انتشار كليپ‌هاي تهديدآميز در فضاي مجازي كرده بودند، خبر داد. سردار مسعود جعفري نسب، تعدادي از اشرار سابقه‌دار دستگير شده را از شهرهاي آمل، بابل، جويبار و قائمشهر دانست و با اشاره به برخورد سخت قضايي و انتظامي با آنها گفت: «كليپ‌هاي پخش شده در فضاي مجازي مربوط به چند ماه پيش است كه پليس پنج نفر از عوامل انتشار آنها را دستگير كرده است اما در حال حاضر يكي از اين اشرار متواري است.»
اشاره فرمانده انتظامي مازندران به مجرمي خطرناك، مشهور به شاه مازندران است كه چندي پيش با ربودن يكي از اوباش جويبار او را در خانه‌اش مورد ضرب و جرح با قمه قرار داد و با انتشار فيلم آن در فضاي مجازي باعث ايجاد رعب و وحشت در بين مردم شد. به گفته علي مرادي، دادستان بابل، اين شرور به اتهام محاربه و فساد في الارض تحت تعقيب ماموران انتظامي مازندران است و به زودي دستگير خواهد شد. مردي نيز كه در اين فيلم مورد ضرب و جرح قرار گرفته از سوي تعدادي از اشرار مازندران براي كشتن متهم متواري اجير شده بود اما هنگام شليك گلوله، سلاحش از كار افتاد و در دام آنها گرفتار شد. سردار جعفري‌نسب با اعلام اين موضوع به اشرافيت كامل اطلاعاتي پليس بر تحركات اراذل و اوباش تاكيد كرد و ادامه داد: «شرور متواري - شاه مازندران - تحت تعقيب است و با اقدامات عملياتي پليس به زودي دستگير و برخورد قاطعي با او خواهد شد.»
او انتشار كليپ‌ها از سوي اشرار مازندران را «جنگ درون‌گروهي اراذل و اوباش مازندران» دانست و گفت: «اين جنگ ممكن است به نفع پليس باشد تا بتواند اشرار را شناسايي كند. در حال حاضر هيچ شروري جـرات گردنكشــي ندارد و كليپي كه از اين افراد در فضاي مجازي منتشر شده يك اقدام درون‌گروهي بين خودشان است و برخورد قضايي مناسب با اين افراد هم انجام شده است. با اين وجود اين كليپ‌ها تا حدودي، امنيت جامعه را خدشه‌دار كرد.»
به گفته سردار جعفري نسب، يكي از اولويت‌هاي كاري نيروي انتظامي مبارزه با اراذل و اوباش است و در مقوله قدرت‌نمايي اراذل و اوباش در تلگرام با قدرت برخورد شده است. فرمانده انتظامي مازندران خطاب به هنجار شكنان و مخلان نظم و امنيتي كه به تازگي به گروه‌هاي اشرار پيوسته‌اند، هشدار داد و گفت: «اميدواريم اين افراد توبه كنند و به جامعه برگردند. در غير اين صورت و تكرار جرم، برخورد سخت قضايي و انتظامي با آنها خواهيم داشت.»
به تازگي ده‌ها كليپ چند ثانيه‌اي در شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي منتشر شده كه بازيگران آن قمه، تفنگ شكاري، لامپ مهتابي شكسته و انواع سلاح‌هاي سرد و گرم در دست دارند و با نمايش آنها، به لهجه مازندراني ديگران را به نزاع همه‌جانبه دعوت مي‌كنند. در بين آنها كه فرياد خود را با الفاظ ركيك همراه كرده‌اند مجرمان سابقه‌داري وجود دارند كه پيش از اين‌بارها به اتهام ارتكاب به جرايمي چون آدم‌ربايي، زورگيري و قدرت نمايي به زندان افتاده‌اند. يكي از آنها شروري مشهور به «شاه مازندران» است كه به اتهام محاربه و فساد في الارض تحت تعقيب پليس مازندران قرار گرفته است. شرور 27 ساله ديگري نيز در اين كليپ‌ها ديده مي‌شود كه پيش از اين 44 بار زنداني و آخرين بار نيز اواخر دي امسال در عمليات تعقيب و گريز پليس و با اصابت گلوله مجروح و بازداشت شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون