• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3451 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن

مالباخته‌ها به پايگاه يكم پليس آگاهي پايتخت مراجعه كنند

دستگيري سارق لوازم ماشين‌هاي سنگين

اعتماد| سارق حرفه‌اي لوازم ماشين‌هاي سنگين پس از دستگيري از سوي پليس به ده‌ها فقره سرقت اعتراف كرد.
صبح هشتم دي امسال ماموران كلانتري 101 تجريش هنگام گشت‌زني به سرنشين يك دستگاه خودروي پرايد مشكوك و در بازرسي از او موفق به كشف تعدادي لوازم داخل خودرو شدند. با انتقال متهم به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، پرونده‌اي با موضوع «سرقت داخل خودرو» براي او تشكيل و رسيدگي به آن كليد خورد.
در تحقيقات ابتدايي مشخص شد متهم مردي 47ساله به نام حميد، از مجرمان سابقه‌دار در زمينه سرقت خودرو و وسايل ماشين‌هاي سنگين است كه بارها از سوي ماموران پايگاه‌هاي دوم، چهارم و بيستم پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير و روانه زندان شده است.
او آخرين بار 21 شهريور امسال نيز به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو دستگير و زنداني شده بود. همزمان با رسيدگي به پرونده، تعدادي از شهروندان به پايگاه يكم مراجعه و از سرقت لوازم داخل خودروهاي خود شكايت كردند.
 تعدادي از آنها تصاويري از لحظه سرقت در اختيار كارآگاهان قرار دادند كه سارق را در حال سرقت لوازم داخل خودروهاي آنها نشان مي‌داد. با مشاهده اين تصاوير، حميد به عنوان سارق خودروهاي آنها شناسايي و مورد بازجويي قرار گرفت. او در همان ابتدا به ده‌ها فقره سرقت از خودروهاي سنگين به ويژه سرقت باتري آنها اعتراف كرد تا رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شود.
با اعتراف سارق، ماموران به مخفيگاه او در 30متري جي اعزام و علاوه بر كشف ده‌ها عدد باتري مسروقه ويژه خودروهاي سنگين، مالخر اموال سرقتي را نيز دستگير كردند كه او نيز در بازجويي‌ها به خريد ده‌ها باتري سرقتي ماشين‌هاي سنگين از سارق اعتراف كرد. سرهنگ كارآگاه كرم يوسف‌وند، رييس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان جزييات پرونده از شهرونداني كه به شيوه مشابه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست براي پيگيري شكايت خود به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ در اتوبان شهيد صدر (مسير شرق به غرب)، خيابان شهيد قلندري شمالي مراجعه كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون