• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3575 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

پليس از فرونشست دوباره شهران مي‌گويد؛ شهرداري تكذيب مي‌كند

اعتماد| روز چهارشنبه شبكه‌هاي اجتماعي باز هم خبرساز شدند. اين‌بار خبر به پيگيري حادثه‌اي برمي‌گشت كه يك ماهي از آن مي‌گذرد. خبر حادثه انفجار لوله گاز در محله شهران تهران كه باعث ايجاد حفره‌اي با عمق چندين متر و قطع يكي  دو روزه تلفن و گاز و... شده بود، بعد از آن گودال عميق در عرض 10روز پر شد و خيابان ترميم و مسير دوباره براي عبور و مرور ماشين‌ها باز شد. حالا اما از قول معاون آموزش و اطلاع‌رساني راهنمايي و رانندگي تهران خبري منتشر شده بود كه تنها كمتر از 2 هفته از بازگشايي اين مسير؛ دوباره زمين نشست كرده و به همين دليل مسير مجددا بسته شده است. سرهنگ مراد مرادي رييس مركز اطلاع‌رساني پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ عصر چهارشنبه، از انسداد مسير جنوب به شمال بلوار اصلي شهران در پي اختلاف سطح زمين در همان محدوده حادثه شهران خبر داد و گفت: بعدازظهر امروز اختلاف سطح زمين در محدوده‌اي كه چندي پيش حادثه شهران رخ داده بود سبب انسداد مسير تا اطلاع ثانوي شد. وي با بيان اينكه اختلاف سطح زمين در همان نقطه‌اي كه پيش از اين حادثه شهران رخ داده بود، اتفاق افتاده است خاطرنشان كرد: در پي اين حادثه عوامل پليس راهنمايي و رانندگي در همان محل حاضر شده و اقدام به انسداد موقت مسير جنوب به شمال بلوار كوهسار از بزرگراه آبشناسان كردند.
به گفته وي، اين مسير حداكثر تا 72 ساعت مسدود خواهد بود. به عبارتي تا روز شنبه. اين خبر در عرض چند ساعت به سرعت از طريق شبكه‌هاي مجازي منتشر شد و چنان انعكاسي را به دنبال داشت كه شهرداري را وادار به واكنش كرد. شهرداري تهران در اطلاعيه‌اي خبر منتشره در برخي از رسانه‌ها مبني بر ريزش در محل حادثه شهران را فاقد صحت دانست و اعلام كرد: محدوديت‌هاي ترافيكي شهران به دليل آغاز مرحله دوم عمليات تحكيم مسير است.
شهرداري تهران در اين اطلاعيه آورده است: آنچه در اين محدوده در حال انجام است بخش دوم عمليات تحكيم و تزريق بتن است كه پس از اتمام عمليات خاك‌ريزي و تحكيم تونل مترو به شكل تزريق بتن از سطح خيابان آغاز شده است. اين عمليات از روزگذشته آغاز و به تناوب با ايجاد محدوديت‌هاي ترافيكي كامل مي‌شود. در اين راستا با توجه به اينكه عمده محدوده فروچاله در لاين جنوب به شمال واقع شده لذا اين لاين به مدت يك هفته با هماهنگي راهور در اختيار شركت مترو قرار گرفت تا عمليات تحكيم تكميلي خاك انجام شود. ضمنا براي افزايش ايمني طبق هماهنگي به عمل آمده با اداره گاز مقرر شد شير اصلي گاز در اين محدوده به طور موقت قطع شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون