• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3618 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

حضرتي:

در تفرقه نابودي نهفته است

الياس حضرتي، عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي روز گذشته با تاكيد بر پرهيز از هرگونه تفرقه، بروز اختلاف در جبهه اصلاحات را مقدمه نابودي دانست و گفت: در تفرقه هميشه نابودي نهفته است.
عضو حزب اعتماد ملي معتقد است شوراي عالي سياستگذاري با انجام اصلاحاتي مي‌تواند يك مجموعه قوي و هماهنگ براي جمع كردن اصلاح‌طلبان زير يك سقف باشد. اين عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در مورد شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان و نقش آن براي انتخابات 96 گفت: برخي دوستان اصلاح‌طلب نقدهايي به اين شورا دارند كه اين نقدها و انتقادات درست است ولي تمام تلاش اصلاح‌طلبان اين است كه شوراي سياستگذاري يعني نهادي كه فراگير باشد به گونه‌اي عمل كند كه هم احزاب و شخصيت‌هاي تاثيرگذار كه تمامي پتانسيل اصلاح‌طلبي را دارند در اين شورا باشند و هم اصلاح وضع موجود در دستور كار قرار گيرد.
 نماينده تهران در مجلس دهم گفت: در واقع هم يك شوراي قوي داشته باشيم، هم اصلاحاتي در شوراي سياستگذاري قبلي كه برخي افراد به آن انتقاداتي وارد مي‌كنند صورت گيرد. وي با بيان اينكه شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان كارنامه خوبي در انتخابات مجلس دهم داشت، اظهار داشت: كسي در اصل اين موضوع كه همه اصلاح‌طلبان بايد در كنار هم باشند، اتفاق نظر داشته و متشكل باشند شكي ندارد منتها بايد در راستاي رفع برخي ايرادات تلاش شود.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي، تصريح كرد: اصلاح‌طلبان همواره با گفت‌وگو و تعامل مسائل را پيش برده‌اند. در انتخابات رياست‌جمهوري 92 و همچنين مجلس دهم عقلانيت تجربي پيدا كردند كه مي‌توانند به‌وسيله اين تجربه زير يك چتر و مجموعه واحد و هماهنگ قرار گيرند و مشكلي براي وحدت در انتخابات 96 ندارند. وي با تاكيد بر اينكه اصلاح‌طلبان راهي به جز وحدت ندارند، گفت: اصلاح‌طلبان بايد بدانند در تفرقه به جايي نمي‌رسند، در تفرقه هميشه نابودي نهفته است. اين عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در مورد احتمال حمايت اصلاح‌طلبان از روحاني نيز گفت: ما به غير از آقاي روحاني به فرد ديگري براي انتخابات 96 فكر نمي‌كنيم و كانديداي ديگري نيز مطرح نيست. خبرآنلاين

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون