• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3155 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي

مصمم به حضور در انتخابات مجلس


رسول منتجب‌نيا، قائم مقام حزب اعتماد ملي كه به تازگي با پيام دبيركل آن به نمايندگي از اين حزب در جلسات شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات شركت مي‌كند نسبت به آخرين وضعيت اين جريان به بيان توضيحاتي در گفت‌وگو با مهر پرداخت:
    در مورد نشست فصلي حزب اعتماد ملي هنوز تصميمي مبني بر اينكه اين نشست در چه تاريخي برگزار شود گرفته نشده است اما قطعا قبل از عيد اين نشست را برگزار مي‌كنيم. مباحثي كه در اين نشست مطرح مي‌شود گزارش‌هايي است كه كميته‌هاي حزب از اقداماتي كه انجام داده‌اند يا در دست اقدام دارند ارايه مي‌دهند و در حالت كلي بحث‌هاي معمولي مرتبط با حزب در اين نشست بحث مي‌شود.
    اصلاح‌طلبان امروز براي وحدت و انسجام در انتخابات مجلس مصمم هستند و پيشنهاد تشكيل جبهه واحد اصلاحات تا حد زيادي عملي شده است و آن انسجام و وحدتي كه بين بزرگان اصلاح‌طلب بوده تقويت شده و ارتباطات نيز در اين راستا گسترش يافته است.
    شوراي هماهنگي و شوراي مشورتي آقاي خاتمي در اين راستا فعال شده‌اند و همه براي وحدت و انسجام مصمم هستند. شوراي هماهنگي و شوراي مشورتي خاتمي عملا يك مسير را طي مي‌كنند اما شوراي مشورتي بيشتر تئوري‌پردازي مي‌كند و نظر مي‌دهد و از طرفي كارهاي اجرايي نيز برعهده شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات است.
    اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را دبيران كل احزاب اصلاح‌طلب تشكيل مي‌دهند. شايد بگوييم تا حد زيادي تصميم‌سازي و مشورت‌دادن بر عهده شوراي مشورتي خاتمي است ولي بالاخره دست احزاب هم در تصميم‌گيري بسته نيست و شوراي هماهنگي نيز با هماهنگي‌هايي كه به‌عمل مي‌آورد اين تصميمات را به اجرا درخواهد آورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون