• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3155 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي

مجلس آينده چقدر متفاوت خواهد بود؟

   گروه سياسي/علي مطهري ديروز در ميانه اطلاعيه‌يي كه به رسانه‌ها داد يك جمله كليدي مهم داشت و اين جمله اميد مطهري به تغيير ساختار مجلس آينده بود. از چهره‌هاي سياسي نظرشان را در مورد اين پيش‌بيني علي مطهري پرسيديم كه در ادامه خواهيد خواند:
   سوال روز: چقدر جمله «اين مجلس استثنا است و مجالس بعدي چنين نخواهد بود» علي مطهري را قبول داريد؟

 

حرف نپخته مطهري

حميدرضا ترقي

 آرزو بر جوانان عيب نيست. همين را دقيقا در مورد پيش‌بيني آقاي مطهري از تركيب مجلس آينده بنويسيد. متاسفانه آقاي مطهري برخي اوقات حرف‌هاي خام و نپخته‌يي مي‌زنند كه نشان مي‌دهد از آنچه در درون جامعه رخ مي‌دهد باخبر نيستند.  

*راي:  نمره من به اظهارات آقاي مطهري صفر است.


آگاهي مردم، مجلس متفاوت

مصطفي درايتي

شرايط حاكم بر مجلس و همچنين رفتار نمايندگان در مواجهه با برخي مسائل نظام نشان داد كه ما كمي از آنچه با عنوان آرمان‌ها و وظايف نمايندگي شناخته مي‌شوند فاصله داريم. بدون شك آگاه كردن مردم به انتخاب آنان و تركيب مجلس آينده كمك خواهد كرد.

* راي: به اظهارات آقاي مطهري نمره پنج مي‌دهم.


مجلس پژواك صداي مردم باشد

شهربانو   اماني

 اين روزها تنها صدايي كه از مجلس شنيده مي‌شود صداي مطهري است. شاهد هستيم كه بخشي از اصولگرايان تحمل اظهارنظر همفكران خود را هم ندارند. مجلس در اين روزها به جاي آنكه پژواك صداي مردم باشد تبديل به محلي براي اين‌گونه بحث‌ها شده است. اميدوارم كه اين پيش‌بيني محقق شود.

* راي: نمره به اظهارات آقاي مطهري پنج است.

 

مطهري علم غيب ندارد

محسن كوهكن

نمي‌دانم كه آيا مطهري علم غيب دارند يا خير؟ بالاخره اظهارنظري در مجلس شده و واكنشي هم به آن صورت گرفته است اما اين دليل نمي‌شود كه در مورد همه مسائل به اين شكل صحبت شود. متاسفانه تا اتفاقي براي خودمان مي‌افتد ديگر همه مسائل را به آن گره مي‌زنيم.

* راي:  به اين‌گونه غيبگويي‌ها نمره‌يي نمي‌دهم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون