• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3159 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي

جهان

گارسيا: رم بايد شيوه‌ بازي‌اش را عوض كند و روند خوب آغاز نكردن‌هايش را تغيير دهد
    اينتر كه در هفته نوزدهم كالچو مهمان امپولي بود، در پايان با تساوي بدون گل متوقف شد و با اين نتيجه با 26 امتياز در رده نهم قرار گرفت. روبرتو مانچيني سرمربي اينتر بر اين باور است كه تيمش در نيمه نخست بازي با امپولي ترسو بازي كرد و تلاش كافي براي رسيدن به پيروزي انجام نداده است.
   ليورپول در هفته بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس بازي بسيار خوبي را برابر استون ويلا به نمايش گذاشت و توانست برابر اين تيم به پيروزي دو بر صفر دست يابد و سه امتياز حساس بيرون خانه را به دست آورد. برندان راجرز، سرمربي ليورپول از عملكرد شاگردانش در ديدار برابر استون ويلا بسيار خوشحال است. او مي‌گويد تيمش روش پيروز شدن را ياد گرفته است.
   چلسي در هفته بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس پيروزي ارزشمندي را به دست آورد و توانست برابر ميزبان خود سوانسي با پنج گل به پيروزي برسد تا با اقتدار به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه دهد. ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي به ستايش از شاگردانش بعد از پيروزي پر گل برابر سوانسي پرداخت. او مي‌گويد انتظار چنين پيروزي پرگلي را نداشت.
   منچستر يونايتد در هفته بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس در خانه كويينز پارك رنجرز به ميدان رفت و در نهايت توانست با دو گل برابر اين تيم به پيروزي رسد اما با توجه به پيروزي ساوتهمپتون در همان رده چهارم جدول رده‌بندي باقي ماند. لوئيس فان خال، سرمربي شياطين سرخ از پيروزي تيمش برابر كويينز پارك رنجرز راضي است. او مي‌گويد از عملكرد فالكائو راضي است هرچند در گلزني ناموفق است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون