• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3161 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ بهمن

ويژه

تقدير استاندار و معاون وزير و رييس سازمان حج و زيارت از مديرعامل آبفاي ايلام

 مهندس مرواريد، استاندار ايلام و مهندس اوحدي، معاون وزير و رييس سازمان حج و زيارت با ارسال تقديرنامه‌يي از مهندس بيرنوندي، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان به خاطر ارايه خدمات مطلوب به زايران ابا عبدا... الحسين(ع) در اربعين امسال تقدير كردند.  در بخشي از اين تقدير نامه آمده است: توفيق تلاش بي‌شايبه و از سر صدق و صفاي جنابعالي را در زمينه تامين آسايش و تسهيل و تسريع امور زايران ابا عبدا... الحسين (ع) حماسه ماندگار در اربعين سال1393 ارج مي‌نهيم. حضور ارزشمند و حماسي و تحسين‌بر‌انگيز هموطنان عزيزمان در اين مراسم شكوهمند معنوي، موجب عزت و سربلندي اسلام و نظام و مكتب اهل بيت عصمت و طهارت (ع) شده و سال به سال بر عظمت و ابهت آن افزوده خواهد شد. به يقين اين گونه خدمات خالصانه نزد خداوند قادر متعال و رسول گرامي اسلام (ص) و خاندان رسالت و امامت مأجور بوده و ان‌شاءالله ذخيره سراي آخرت خواهد بود.

در يك پرونده خسارت

بيمه البرز 26 ميليارد ريال خسارت پرداخت كرد

بيمه البرز طي يك فقره خسارت در رشته باربري مبلغ 26 ميليارد‌ريال به بيمه‌گزار خسارت ديده خود، خسارت پرداخت كرد.  به گزارش روابط عمومي و بين‌الملل بيمه البرز، در پي فساد يك محموله دارويي شركت كوبل دارو در گمرك فرودگاه امام خميني، بيمه‌البرز پس از بررسي پرونده و تخمين خسارت، 26 ميليارد‌ريال خسارت پرداخت كرد.  اين گزارش حاكي است، مديرعامل شركت كوبل دارو با حضور در دفتر مديرعامل بيمه البرز چك خسارت را دريافت كرد.

فرصت طلايي ايران

ايران در سال‌هاي پيش تعدادي از آنها را خريداري كرده بود اما روسيه برخلاف توافقنامه دو كشور و با بهانه اينكه موشك‌ها در زمره تحريم‌هاي شوراي امنيت قرار دارند، از تحويل آنها به ايران خودداري كرد. اين مساله به عنوان يك نقطه تاريك در روابط دو كشور تلقي مي‌شود و در مذاكرات وزراي دفاع دو كشور نيز صحبت‌هايي در اين رابطه انجام شد و اميدوار هستم جمهوري اسلامي ايران از تمامي ابزارهاي فشار براي اجرايي شدن اين قرارداد كه در تعارض با قواعد حقوق بين‌المللي نيز نيست استفاده كند و دولت روسيه نيز با عمل به اين توافق، نگراني‌ها را برطرف كند. در پايان، از جمله دستاوردهاي اين سفر را مي‌توان تثبيت نقش ثبات‌بخش ايران در منطقه دانست. ٭  استاد روابط بين‌الملل دانشگاه تهران

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون