• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3161 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ بهمن

دومين شماره مجله «تصويرنامه» منتشر شد


دومين شماره مجله «تصويرنامه» با سردبيري «هوشيار انصاري‌فر» در زمستان 93 منتشر شد. اين شماره مجله، يك سي‌دي حاوي خوانش مديا كاشيگر از شعرهاي «لوتره آمون» با خودش همراه دارد كه شعرها توسط همين مترجم به فارسي برگردانده شده است. شعرخواني كاشيگر با موسيقي «فرشاد فزوني» همراه شده است. گزيده‌يي از عناوين مطالب منتشر شده در اين شماره تصويرنامه به شرح زير است: «گيتارسواري كنار دُن‌كيشوت»، «كوباني تنها نيست»، «درباره رمون كنو»، «يادداشت‌هايي در باب كافه»، «چه زيباست زشتي»، «كارخانه دفاتر كلمات»، «راك مرده است»، «لنز نرمال و اضطراب عكاس»، «عكس‌هايي كه به آدم‌ها صفت نمي‌دهند»، «خاطرات خبرنگار از جنگ ويتنام»، «دواير»، «نامه به پانته آ»، «در فضيلت كجروي» و... در اين شماره پرونده‌يي براي رمانِ «ملكان عذاب» ابوتراب خسروي با مطالبي از «رضا عامري»، «مهدي دادخواه تهراني» و «بابك حيدري» منتشر شده است كه همراه پرونده تكه‌يي از رمان تازه خسروي با عنوان «من و سايه‌ها» به چاپ رسيده است.
هوشيار انصاري‌فر، شاعر و منتقد كه در دهه 70 فعاليت جدي‌اش را از كارگاه ادبي رضا براهني آغاز كرد پيش از اين سابقه سردبيري مجله‌هاي «كتاب سه هفته» و «هفتاد و هفت» را در كارنامه كاري‌اش دارد. انصاري‌فر همچنين همكاري‌هاي نزديكي در زمينه نقد ادبي و ژورناليسم ادبي با روزنامه‌هاي «جامعه»، «توس»، «عصر آزادگان»، «شرق»، «اعتماد» و... داشته است. از ميان نويسندگان اين شماره مي‌توان به مديا كاشيگر، ابوتراب خسروي، سولماز نراقي، هوشيار انصاري‌فر، رضا عامري، كاوه سيدحسيني، فرهاد حيدري‌گوران، اميد شمس، بهروز صفدري و... اشاره كرد.
«تصويرنامه» در 206 صفحه و با قيمت 10 هزار تومان به تازگي منتشر شده و روي دكه‌هاي روزنامه‌فروشي و پيشخوان كتابفروشي‌ها قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون