• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3704 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي

هاشم‌زايي نماينده تهران در گفت‌وگو با «اعتماد» خبر داد

تشكيل كميته داوري در فراكسيون اميد جهت ارشاد اعضا

گروه سياسي| عبدالرضا هاشم‌زايي، رييس سني مجلس دهم حالا به عنوان ريش سفيد فراكسيون اميد در راس كميته داوري اين فراكسيون قرار گرفته است؛ كميته‌اي كه به قول خودش بيشتر جنبه ارشادي دارد و قرار است مسائل ميان اعضاي فراكسيون باهم يا مسائل ميان اعضاي فراكسيون با افرادي بيرون از آن را حل و فصل كند. او تلاش‌هايي هم براي جلب رضايت از شاكيان خصوصي يكي از نمايندگان داشته هرچند مايل نيست فعلا درباره آن حرفي بزند. گفت‌وگوي كوتاه «اعتماد» با اورا بخوانيد:

ظاهرا فراكسيون اميد قرار است كميته داوري تشكيل دهد. خبر تازه‌اي از آن نيست؟

كميته داوري تشكيل شده است. اما به علت تصادف بنده و حدود دو ماه بستري شدنم كار آن با وقفه‌اي مواجه شد. خوشبختانه كارها از سر گرفته شده و الان در حال تصويب آيين‌نامه كميته هستيم. هنوز آيين‌نامه كميته تمام نشده است. در حال حاضر هم چون برنامه ششم را در دستور كار داريم و حدود شش شيفت در مجلس هستيم به همين دليل جلسات اين دست كميته‌ها با وقفه روبه‌رو شده است.

اعضا و رييس كميته مشخص شده‌اند؟

دوستان لطف كردند و به بنده به عنوان رييس كميته داوري راي دادند. آقايان تاجگردون، مازني و داودمحمدي و چند نفر ديگر هم عضو هستند.

دستور كار اين كميته قرار است چه باشد؟

بايد آيين‌نامه آن نهايي شود تا جزييات معلوم شود اما به‌طور كلي تمام احزاب كميته داوري دارند كه مسائلي كه بين اعضاي آنها با هم يا بين اعضا با افراد و نهادهاي بيروني اتفاق مي‌افتد را به اين كميته ارجاع مي‌دهند تا مسائل را حل و فصل كند و تصميم‌گيري نهايي را انجام دهد. اين كميته بيشتر جنبه ارشادي دارد.

خبرهايي از پادرمياني شما براي جلب رضايت از شاكيان خصوصي يكي از نمايندگان هم شنيده شده است، درست است؟

بله، اقداماتي انجام دادم. اما اين موضوع فعلا جدي نيست. بگذاريد وقتي به نتيجه رسيديم درباره آن توضيح بدهم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون