• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3733 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن

پرسپوليس با زحمت ۳ ساله صدرنشين شد

مجيد بصيرت

1- نيم فصل اول هم از چهار بازي ابتدايي شش امتياز گرفتيم و در نيم فصل دوم هم شش امتياز را كسب كرديم، با اين تفاوت كه در نيم فصل دوم شكست نخورده‌ايم. در نيم فصل اول به پديده و صنعت نفت باخته بوديم و استقلال خوزستان و نفت تهران را برديم و اكنون مقابل نفت به پيروزي رسيديم و در سه بازي ديگر مساوي كرديم. در بازي با صنعت نفت همه ديدند كه چقدر خوب بازي كرديم، اما توپ‌هاي ما وارد دروازه نمي‌شد. اگر آمار بازي منتشر شود، فكر مي‌كنم 80 درصد مالكيت توپ در اختيار ما بود، به تير دروازه صنعت نفت زديم و عملا آنها كاري جز دفاع مقابل ما انجام ندادند. هر كاري انجام داديم تا به گل برسيم، شوت زديم، سانتر كرديم، از عمق حملات‌مان را انجام داديم، اما توپ‌هاي ما گل نشد. من ياد بازي ايران و آرژانتين افتادم كه تيم ملي فقط دفاع مي‌كرد و آرژانتيني‌ها نمي‌توانستند كاري كنند و در آخر هم روي توانايي مسي در لحظه آخر به گل رسيدند. صنعت نفت فقط دو توپ روي دروازه ما آورد كه يكي بيرون رفت و يك توپ هوايي هم از زمين خودشان زدند كه به تير دروازه ما خورد و بيرون رفت كه نمي‌دانم چرا داور كرنر گرفت. بازيكنان صنعت نفت گفتند تا به حال هيچ تيمي اينگونه آنها را تحت فشار نگذاشته بود و فيروز كريمي هم گفت با فشار سپاهان به لاك دفاعي رفته بوديم. هنوز شانس داريم و اميدمان را از دست نداده‌ايم. البته كه فاصله‌مان با صدرجدول زيادي شده، اما براي كسب سهميه تلاش مي‌كنيم و در ادامه مي‌جنگيم. كسب سهميه براي ما دور از دسترس نيست.
2- من اين حرف‌وحديث‌هايي كه علي دايي و تراكتور‌سازي راه انداخته‌اند را قبول ندارم. اشتباهات داوري زيادتر از قبل بوده، اما به نظرم اين‌طور نيست كه بخواهند تيمي را قهرمان كنند. پرسپوليس با صلابت و صلاحيت صدرنشين ليگ است. اگر يادتان باشد براي سپاهان هم از اين صحبت‌ها به ميان مي‌آمد و در حالي كه ما هميشه با صلاحيت قهرمان مي‌شديم، مي‌گفتند باند اصفهاني‌ها سپاهان را قهرمان مي‌كند. من از اين صحبت‌ها سر در نمي‌آورم و به نظرم پرسپوليس بهتر از همه تيم‌ها فوتبال بازي مي‌كند و از همه هم بهتر نتيجه مي‌گيرد.
3- پرسپوليس نفرات خوبي در اختيار دارد، يكي از بهترين مربيان هدايت اين تيم را به عهده گرفته و اكنون هم صدرنشين شده. به ياد بياوريد كه همين پرسپوليس سه سال پيش كجاي جدول بود و اكنون چگونه صدرنشين است. آنها كار كردند، كار كردند و كار كردند كه اكنون صدرنشين هستند. من شايبه‌اي در اين صدرنشيني نمي‌بينم و به نظرم اين صدرنشيني پرسپوليس حاصل زحمت سه ساله آنها ست.
4- براي ما استقلال، پرسپوليس، تراكتور و همه تيم‌هاي قابل احترام هستند و مقابل همه اين تيم‌ها فقط به فوتبال بازي كردن فكر مي‌كنيم. ما نمي‌رويم مقابل پرسپوليس مثل صنعت نفت بازي كنيم و در لاك دفاعي فرو برويم. خيلي از بازي‌ها از حريف پيش افتاديم و مي‌توانستم با دفاع كردن نتيجه را حفظ كنيم، اما براي فوتبال زيبا هجومي بازي كرديم. اگر قرار باشد همه بازيكنان در 18 قدم خودشان فقط دفاع كنند، ديگر اسم ليگ را نبايد ليگ برتر بگذاريم و ليگ دسته اول مي‌شويم. در تبريز مقابل تراكتور هجومي بازي كرديم و در تهران نيز مقابل پرسپوليس حمله خواهيم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون