• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3765 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ اسفند

سرقت مسلحانه از دو بانك در تهران و لاهيجان

اعتماد

در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه اين هفته دو بانك در تهران و لاهيجان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت كه يكي از دو سارق بانك صادرات لاهيجان و تنها سارق بانك ايران زمين در تهران لحظاتي بعد از سرقت دستگير شدند. سرقت مسلحانه از بانك صادرات لاهيجان در ساعت 11:45 صبح چهارشنبه اتفاق افتاد. معاون اجتماعي پليس گيلان گفت: دو سارق به‌طور همزمان با حضور در بانك دست به سرقت مسلحانه زدند كه يكي از آنها بعد از سرقت دستگير شد.  سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه افزود: اين سارق كه مسلح به سلاح گرم بود داخل بانك توسط ماموران خلع سلاح و دستگير شد. اما يكي ديگر از سارقان قبل از حضور ماموران در محل سرقت متواري شد.   معاون اجتماعي پليس گيلان افزود: در جريان تيراندازي سارقان، يكي از مشتريان بانك از ناحيه ساق پا مجروح و به بيمارستان منتقل شد؛ ضمن اينكه از متهم دستگير شده 2 قبضه كلت كمري به همراه هشت فشنگ جنگي نيز كشف و ضبط شد. همچنين موتوسيكلتي كه توسط سارقان مورد استفاده قرار گرفته بود پلاك جعلي داشت و سارقان آن را در محل جرم رها كرده بودند. اين موتوسيكلت نيز توسط ماموران كشف و ضبط شد.  معاون اجتماعي پليس گيلان ادامه داد: سارق دستگير شده 35سال دارد و اهل يكي از استان‌هاي مركزي است اما در سياهكل زندگي مي‌كند. سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه با بيان اينكه كل مبلغ سرقتي از بانك كه 276 ميليون ريال است، افزود: اين پول به بانك برگردانده شد. سرنخ‌هايي از متهم فراري به دست آمده و تلاش پليس براي دستگيري او ادامه دارد كه به محض دستگيري اطلاع‌رساني خواهد شد.

متهم در سه سرقت مسلحانه ديگر دست داشت
در سرقت مسلحانه ديگري كه صبح سه شنبه در بانك ايران زمين و در خيابان ظفر تهران اتفاق افتاد سارق 50 ساله آن ساعتي بعد از سرقت شناسايي و دستگير شد.  البته به گفته پليس رد پاي متهم در سرقت از سه بانك ديگر تهران به دست آماده است. روز سه‌شنبه ماموران كلانتري قلهك با به صدا درآمدن آژير خطر بانك ايران زمين در خيابان ظفر در جريان سرقت مسلحانه از اين بانك قرار گرفتند. بلافاصله گشت كلانتري به محل شعبه اعزام و با پيرمردي اسلحه به دست روبه رو شد. مامور پليس بلافاصله پيرمرد سارق را دستگير كرد. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد پيرمرد كلت به دست پس از ورود به شعبه و شليك سه گلوله، كارمندان بانك را تهديد كرده است. كارمندان بانك بدون اينكه از جاي خود حركت كنند از داخل بانك ماموران كلانتري را از اين سرقت باخبر كردند.  همچنين قبل از خروج مرد از داخل بانك آژير خطر به صدا در آمد و افسر گشت كلانتري در شعبه حاضر شد.
ماموران به محض اينكه در محل حضور يافتند موفق شدند مبلغ 5 ميليون تومان وجه نقد سرقتي را از اين مرد پس بگيرند. با انتقال پيرمرد 50 ساله به اداره آگاهي تهران و شناسايي هويت او ردپاي اين سارق در سه سرقت مسلحانه از بانك‌هاي تهران به دست آمد. در حال حاضر تحقيقات بيشتر در اين باره ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون