• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3795 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت

آلكساندر نوري روياي برمن را تعبير كرد

شگفتي بوندسليگا

براي يازدهمين هفته متوالي در بوندسليگا شكست ناپذيري برمن‌ها ادامه پيدا كرد با اين توضيح كه آنها با ثبت 9 برد و دو تساوي در اين مدت ركورد بي‌نظيري از خود در تاريخ رقابت‌ها و همچنين باشگاه را به ثبت رساندند تا جادوي ستاره ايراني روي نيمكت رهبري وردربرمن ادامه پيدا كند. مردي كه حالا چهره‌اي محبوب و شناخته شده در فوتبال آلمان قلمداد مي‌شود و همه اخبار پيرامون آلكساندر نوري مي‌چرخد. وردربرمن در حالي ميزبان هرتابرلين بود كه برتري در اين بازي روياي نوري و شاگردانش را براي رسيدن به اروپا برآورده مي‌كرد به همين خاطر شروعي توفاني در جدال 6 امتيازي با برليني‌ها داشتند و در كمتر از 15 دقيقه به آنچه مي‌خواستند رسيدند تا رقيب مستقيم خود در مسير اروپا را از پيش‌رو بردارند و نهمين برد متوالي خود را به ثبت برسانند. نتيجه‌اي كه اين تيم را در صدر بهترين تيم‌هاي آلمان در 11 هفته گذشته قرار داد و باعث شد آنها آماري درخشان‌تر از تيم‌هاي مطرحي همچون بايرن مونيخ قهرمان زودهنگام بوندسليگا و دورتموند و... داشته باشند. سايت FUSSBALL برلين در تحليل خود از اين مصاف نوشت: «آلكساندر نوري يك بار ديگر با تئوري‌هاي ويرانگر خود رقيبش را ناك اوت كرد چون بازيكنان و مربيان هرتا اصلا تصور نمي‌كردند با برمني روبه‌رو شوند كه با چيدمان عجيب تمام لايه‌هاي نفوذي را ببندد و در 15 دقيقه ابتدايي دو بار دروازه آنها را باز كند. هرتا تاكنون تنها در مصاف با تيمي مثل بايرن اين‌گونه در شوك فرو رفت اما آلكساندر نوري با چيدماني كه در جنگ سهميه يوروليگ داشت با وجود تمام مشكلات از قبيل مصدوميت مهره‌هاي كليدي بار ديگر توانست تيمش را به برتري برساند.»
نوري در پايان مصاف با هرتا جلوي دوربين شبكه‌هاي تلويزيوني پاسخگوي سوالات بود جايي كه محور تمام آنها به موضوع سفر اين تيم به اروپا و تمديد قرارداد اين مربي با باشگاه برمن برمي‌گشت. آلكساندر مثل هميشه با صبوري و متانت خاص به خبرنگاران گفت: «سفر به اروپا؟! من روياهاي خودم را براي بازيكنان تشريح كردم و خوشحالم آنها به اين اعتماد به نفس رسيدند كه توانايي انجام كارهاي بزرگ را دارند. الان هم ما تنها بازي به بازي پيش مي‌رويم تا به آن چيزي كه مي‌خواهيم برسيم.» نوري در خصوص تمديد قرارداد هم با سياست خاصي تصريح كرد: «هم من، هم باشگاه تفاهم خوبي با هم داريم و به يكديگر اطمينان داريم. مديربرنامه‌هايم امور را جلو مي‌برد و افتخارم اين است كه بتوانم همچنان براي وردربرمن تلاش كنم.»
اما در كنار موفقيت‌هاي چشمگير روي نيمكت رهبري وردربرمن، آلكساندر نوري اين روزها به سوژه رسانه‌هاي آلماني هم تبديل شده است تا جايي كه بعد از حضور متوالي در استوديوهاي شبكه‌هاي تلويزيوني حالا مجلات فان اين كشور هم به بررسي زندگي اجتماعي و شخصي مربي ايراني برمن پرداختند جايي كه آلكساندر را نه‌تنها مردي جدي در كار و زندگي بلكه خوش‌خنده و طناز نيز قلمداد كردند به خصوص يكي از اين مجلات با انتشار تصويري از اين مربي در حال نوشيدن چاي سبز ايراني نوشت: «مرد خوش‌خنده و بامزه برمن‌ها.» چند روز پيش آلكساندر نوري ميزبان جمعي از نوجوانان و جوانان طرفدار برمن بود كه از حالا براي پوشش اخبار اين باشگاه در كلاس‌هاي ويژه اين باشگاه ثبت‌نام كرده‌اند. نوري كه همواره سعي كرده رابطه‌اش را با طرفداران برمن در سطح خوبي حفظ كند در مصاحبه با اين خبرنگاران جوان از دلايل موفقيت تيمش و همچنين دوران نوجواني خود صحبت كرد كه اين موضوع به سوژه جذابي براي سايت باشگاه و همچنين ساير رسانه‌هاي آلماني تبديل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون