• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3173 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن

سرخط خبرها

   دور جديد تمرينات تيم ملي تير و كمان در رشته ريكرو با حضور 12 كماندار از ديروز 14بهمن ماه در سايت تيراندازي با كمان ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد. اين كمانداران زيرنظر حجت‌الله واعظي و بهزاد پاكزاد مربيان اين تيم در حال تمرين هستند.
   مربي تيم وزنه‌برداري ذوب آهن مي‌گويد شرايط بهداد سليمي به گونه‌اي نيست كه بتواند در فينال ليگ برتر وزنه بزند.
   استان سيستان و بلوچستان عنوان قهرماني رقابت‌هاي باشگاه‌هاي كبدي بانوان كشور را به دست آورد.
   مسابقات ژيمناستيك هنري باشگاه‌هاي كشور در گروه سني جوانان با قهرماني تيم كردستان پايان يافت.
   صمد نيكخواه بهرامي و آرمان زنگنه بهترين بازيكنان ديدار فينال بودند و روزبه ارغوان نيز در ديدار رده‌بندي بهترين بازيكن نام گرفت.
   كارلوس توس، مهاجم آرژانتيني يوونتوس بارديگر تاكيد كرد كه بعد از پايان قراردادش از اين تيم جدا خواهد شد. او مي‌گويد زمان بازگشت به فوتبال آرژانتين فرا رسيده است و دوست دارد كه بارديگر براي بوكاجونيورز به ميدان رود.
   پس از گذشت 20 هفته از رقابت‌هاي ليگا در اسپانيا، رئال مادريد به تنها باشگاه اروپايي بدل شده كه در همه ديدارهايش موفق به گلزني شده است. هيچ تيمي در ساير ليگ‌ها اعم از انگليس، فرانسه، ايتاليا، آلمان و اسپانيا موفق به انجام چنين كاري نشده است. تيم‌هاي چلسي، ولفسبورگ، بنفيكا و اسپورتينگ ليسبون در رده‌هاي بعدي گل‌هاي زده در اين فصل از رقابت‌ها در ساير ليگ‌هاي اروپايي هستند.
   ساموئل اتوئو كه هفته گذشته از باشگاه اورتون انگليس راهي سمپدوريا ايتاليا شد، به دليل مشاجره با سينيشا ميهايلوويچ، سرمربي اين تيم ممكن است به زودي لوييجي فراري را ترك كند.
   ITCفرناندو گابريل توسط باشگاه پرسپوليس دريافت و كارت بازي اين بازيكن توسط سازمان ليگ صادر شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون