• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3110 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان

نطق ميان دستور

عباسعلي منصوري آراني، نماينده مردم كاشان: بحث امر به معروف و نهي از منكر اول بايد متوجه مسوولان و خود ما باشد. در حال حاضر دولت و مجلس درگير مسائل و وارد كشمكش‌هاي سياسي شده‌اند كه نه مورد رضايت خداوند قرار دارد و نه مردم از آن راضي هستند. بايد در چارچوب رهنمودهاي رهبري حركت كنيم و به جاي كشمكش‌هاي سياسي بدون نتيجه براي حل مشكلات مردم چاره‌يي بينديشيم. وي همچنين گفت: با توجه به اينكه نيروهاي مسلح در منطقه ثبات و امنيت در سطح ملي و بين‌المللي را فراهم كرده‌اند، استدعا داريم بحث سرباز حرفه‌يي به جاي سرباز اجباري به صورت جدي در دستور كار مسوولان قرار گيرد.
فاطمه رهبر، نماينده مردم تهران با انتقاد از تفاهمنامه اخير معاونت زنان نهاد رياست‌جمهوري با صندوق جمعيت جهاني سازمان ملل در ايران گفت: چگونه قرار است سازمان بين‌المللي با مباني غربي و سكولار در يكي از ديني‌ترين زمينه‌ها و شوونات اداري جامعه يعني خانواده و خانواده سالم براي كشور مسلماني چون ايران بسته و الگو ارايه كرده و به ايجاد خانواده سالم در كشور ايران كمك كند؟
حسن تاميني، نماينده مردم رشت: سياستگذاري‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي نادرست، مديريت‌هاي ناكارآمد، كوتاهي و عدول از اجراي قوانين و مقررات، رانت سياسي، اقتصادي و مفاسد مالي و اداري را از عوامل موثر بر ناكارآمدي در نظام اجرايي كشور و رانت سياسي و اقتصادي از عوامل موثر بر ناكارآمدي نظام اجرايي كشور است.
عوض حيدرپور، نماينده شهرضا: جناب رييس‌جمهور شما 20 سال در مجلس نماينده و از موثران و هيات رييسه مجلس بوديد، در يك سال گذشته نيز شاهد اوج همراهي و همدلي و تعامل مجلسيان خصوصا دكتر لاريجاني، رييس مجلس با برنامه‌هاي دولت بوديد، مناسب است مشورت و همراهي با مجلس را بيش از پيش در دستور كار و برنامه قرار دهيد و نگاه اصولي‌تري به مجلس و خصوصا مشورت‌ها داشته باشيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون