• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3870 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ مرداد

با حمايت همراه اول انجام شد ؛ رونمايي از اپليكيشن ورزش اول

اپليكشين ورزش اول با حمايت همراه اول و آكادمي فوتبال كيا رونمايي شد.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مراسم رونمايي از اپليكيشن ورزش اول با حضور مديرعامل همراه اول، جمعي از مديران اين شركت و چهره‌هاي محبوب فوتبالي از جمله علي كريمي، حميد استيلي، افشين پيرواني، مهدي رحمتي، ادموند بزيك، مجتبي جباري و عادل فردوسي‌پور در هتل هماي تهران برگزار شد.
اين اپليكيشن قابليت نمايش زنده مسابقات فوتبال ايران و ليگ‌هاي معتبر دنيا، آخرين مسابقات ورزشي با امكان دسته‌بندي‌هاي مورد علاقه، عكس روي جلد صفحه روزنامه‌هاي داخلي و خارجي، مشاهده ويديوهاي آموزشي مرتبط با هر دسته‌بندي براي اعضا، فوتباليست‌شو، صفحه تيم‌ها با اطلاعات دقيق وضعيت آنها و... را دارد.  
وحيد صدوقي، مديرعامل همراه اول با بيان اينكه همراه اول به عنوان سرمايه ملي طي ۵ سال گذشته توانسته در راستاي مسووليت اجتماعي خود براي قشر جوان و فوتبال‌دوست انجام وظيفه كند، گفت: ‌از سال ۲۰۱۲ تاكنون اين اپراتور توانسته با ايجاد باشگاه هواداران، بين مردم و فدراسيون فوتبال ارتباط خوبي برقرار كند و از سخت‌ترين حضور در جام جهاني‌هاي گذشته، به سهل‌ترين حضور در جام جهاني ۲۰۱۸ فوتبال به همراه يكي از گران‌ترين مربيان فوتبال دنيا دست يابد. از طريق همراه اول تاكنون ۱۰۰ ميليارد تومان به فدراسيون فوتبال كمك شده است و اين كمك‌ها توانسته مشكلات فدراسيون را حل كند. اين اپراتور علاوه بر فوتبال، حامي فدراسيون‌هاي واليبال، شطرنج و تيم‌هاي فوتبال استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي تبريز نيز، هست.  
صدوقي در خصوص حمايت از آكادمي فوتبال كيا، گفت: آقاي مهدوي كيا ورزشكار محبوب كشور، بستر خوبي را فراهم كرده تا نوجوانان فوتبال‌دوست از همه شهرها و استان‌ها به اين آكادمي معرفي شوند و همراه اول نيز در راستاي مسووليت اجتماعي خود، زمينه رشد اين نوجوانان را فراهم مي‌كند. فوتبال با هيچ ورزشي قابل مقايسه نيست؛ اميدواريم اين حركت زيربنايي ادامه داشته باشد و وظيفه‌اي كه به عهده ما است به نحو احسن انجام شود.  صدوقي در ادامه با اشاره به اينكه هفته آينده همراه اول ۲۳ ساله مي‌شود، گفت: امروز جايگاه همراه اول و سهم بازار اين اپراتور در دنيا متمايز است. سهم بازار همراه اول ۶۰ درصد است كه در مقايسه با اپراتورهاي اول كشورهاي ديگر جايگاه ويژه‌اي دارد. اين اپراتور در ۵ سال اخير ۱۰۳۰۰ ميليارد تومان در زمينه نوسازي و توسعه شبكه سرمايه‌گذاري كرده است و امروز با ۲۳ سال سابقه، با ميانگين سن ۲ سال تجهيزات شبكه، جوان‌ترين اپراتور كشور است.  
مديرعامل اپراتور اول با اشاره به طرح ترابرد‌پذيري تلفن همراه گفت: همراه اول تنها برنده طرح ترابرد‌پذيري است، در حالي كه اپراتورهاي دوم و سوم تراز منفي دارند.  در ادامه مهدي مهدوي‌كيا، بازيكن پيشين تيم ملي فوتبال و موسس آكادمي فوتبال كيا ضمن تشكر از مديران همراه اول و مديرعامل اين اپراتور گفت: از همراه اول سپاسگزارم كه آكادمي فوتبال كيا را مورد حمايت خود قرار داد، اميدوارم بتوانيم با اين حركت به فوتبال ملي كشورمان كمك كنيم. همچنين در پايان مراسم، آكادمي فوتبال كيا پيراهن شماره ۱۰ اين تيم را به پاس حمايت همراه اول، به مديرعامل اين اپراتور اهدا كرد.  
آكادمي فوتبال كيا در بهمن ماه سال ۹۳ با هدف كمك به نوجوانان فوتبال‌دوست و با استعداد كشور راه‌اندازي شده و در نظر دارد، بتواند با استعداديابي در روستاها و نقاط محروم كشور، به رشد فوتبال پايه و آينده فوتبال كشور كمك كند. از جمله افتخارات اين تيم مي‌توان به نايب‌قهرماني در مسابقات كورديال كاپ اتريش در سال ۲۰۱۵
اشاره كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون