• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3874 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

در ديدار نمايندگان ادوار مجلس با رييس دولت اصلاحات چه گذشت؟


نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به ديدار چندي پيش تعدادي از نمايندگان ادوار با رييس دولت اصلاحات گفت: آقاي خاتمي در اين جلسه تاكيد داشتند كه بايد در راستاي استقلال، توسعه‌يافتگي و عدم وابستگي با محوريت رهبري حركت كنيم.
به گزارش ايلنا، غلامرضا حيدري با اشاره به ديدار جمعي از نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي با رييس دولت اصلاحات اعلام كرد: جمع زيادي از مجمع نمايندگان ادوار مجلس از جمله دبيركل و اعضاي هيات رييسه اين مجمع چند روز پيش ديداري با آقاي خاتمي داشتند كه در اين ديدار صحبت‌هاي بسيار خوبي درباره مسائل مهم كشور مطرح شد.
او گفت: آقاي خاتمي در راستاي تقويت جايگاه رهبري تلاش مي‌كند و صحبت‌هايش در اين راستاست و اتفاقا اين مباحث را كاملا صادقانه مطرح مي‌كند. نماينده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنين تصريح كرد: آقاي خاتمي در عين حال تاكيد داشت كه اگر انتقادي داريم بايد از مجراي قانوني خود پيگيري كنيم و در عين حال بايد از روحاني حمايت كنيم. حيدري در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا در اين جلسه بحثي از كابينه دوازدهم مطرح نشد، گفت: به‌صورت مصداقي درباره كابينه صحبتي نداشتند اما با تاكيد بر پيگيري مطالبات مردم بر ادامه حمايت از روحاني تاكيد داشتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون