• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3874 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

بدعت جديد و غيراخلاقي

در فصل نقل و انتقالات فوتبال ما معمولا اتفاقات خيلي عجيبي مي‌افتد. بارها اتفاق افتاده كه بازيكني همزمان با چند باشگاه مذاكره مي‌كند و پس از سبك و سنگين كردن پيشنهادها بالاخره تيم جديدش را انتخاب مي‌كند.
اما امسال بدعت جديدي در ميان بازيكنان ايجاد شده كه از نظر اخلاقي بسيار زشت و زننده است و آن عقد قرارداد همزمان با دو باشگاه است. پر سر و صداترين نمونه اين قراردادها توسط محمد طيبي، مدافع ملي‌پوش فصل گذشته استقلال خوزستان امضا شد. او در فصل نقل و انتقالات با پارس جم جنوبي قرارداد امضا كرد، مبلغي را به عنوان پيش‌پرداخت از اين باشگاه دريافت كرد و به اردوي ارمنستان هم رفت اما پس از بازگشت از اين اردو، ناگهان به قطر رفت و به تيم قطر اس‌سي پيوست!
اين اتفاق باعث شد تا بوشهري‌ها از او، هم به فدراسيون فوتبال و هم به فيفا شكايت كنند. آي‌اسپورت در گزارشي نوشته: قبل از طيبي اتفاق مشابهي براي مصطفي احمدي، هافبك فصل قبل سياه‌جامگان
 افتاده بود.
او در فصل نقل و انتقالات به پديده پيوست و با پيراهن اين تيم هم عكس يادگاري گرفت اما چند روز بعد دوباره به سياه‌جامگان برگشت و با پيراهن اين تيم هم عكس
گرفت!
گفته مي‌شود مسوولان باشگاه پديده از او شكايت كرده‌اند و منتظر پاسخ هستند. ديروز هم از دو مورد مشابه در ليگ رونمايي شد. مهرداد بايرامي مدتي پيش با مس كرمان قرارداد امضا كرده بود اما خيلي زود پشيمان شد و به ماشين‌سازي برگشت.
اتفاقي كه با شكايت مس كرمان باعث محروميت او از بازي هفته اول ماشين‌سازي شد.
سيدمهدي حسيني بازيكن فصل گذشته صبا هم كه به اكسين البرز پيوسته بود پس از بازگشت به صبا با شكايت مسوولان اكسين مواجه شده است. اين بدعت جديد مي‌تواند دردسرهاي زيادي براي باشگاه‌ها و بازيكنان ما ايجاد كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون